کد خبر: ۷۱۶۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۱
بدون شک اگر ژوزه دوست دارد حسيني و نگر مدافعان با تجربه اش را در دربي داشته باشد بايد قبل از اين بازي آنها را خوب تفهيم کرده تا در اين بازي با کارت زرد سوم رو به رو نشوند .
درحالي که تنها دو هفته ديگر به برگزاري دربي پايتخت باقي مانده است کاپيتان و دو مدافع مياني پرسپوليس با خطر محروميت از اين بازي حساس رو به رو هستند.

پرسپوليس با اين شرايط هفته پنجم بايد در رشت مقابل داماش قرار بگيرد که اين بازي از اهميت فراواني براي سرخ ها برخوردار است. با توجه به اينکه در تيم داماش نيز انگيزه هاي زيادي براي برتري مقابل پرسپوليس وجود دارد پيش بيني مي شود خط دفاع پرسپوليس روز دشواري را در رشت پيش رو داشته باشد.

بدون شک اگر ژوزه دوست دارد جلال حسيني و محسن بنگر مدافعان با تجربه اش را در دربي داشته باشد بايد قبل از اين بازي آنها را خوب تفهيم کرده تا در اين بازي با کارت زرد سوم رو به رو نشوند. بدون شک اگر اين دو مدافع يک کارت زرد در اين بازي دريافت کنند بازي مقابل استقلال را از دست خواهند داد و آنگاه مشکلات پرسپوليس براي بازي بزرگ هفته ششم بيشتر مي شود.از طرفي از دست دادن کريمي هم براي اين تيم اصلا اتفاق خوبي نيست،به هر حال او هميشه در دربي يک بازيکن ويژه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها