کد خبر: ۷۱۷۱
زمان انتشار: ۰۹:۴۹     ۱۳ آذر ۱۳۸۹
به دنبال حمایت عبادی، گنجی و مهاجر از همجنسگرایان:
رادیو زمانه با درج مقاله ای در پایگاه اینترنتی خود سعی نموده است که عمل همجنسگرایی را بر اساس اندیشه های فوکو، یک رویکرد جدید به زندگی معرفی کند! نویسنده مقاله همجنسگرایی را راهی برای فرار از افتادن در تله و دام زندگی روزمرگی تشخیص داده و آن را راه اول برای ایجاد روابط جدید با انسان ها و تعالی روح معرفی می کند.

به گزارش پایگاه 598، در حالیکه هنوز مدت زیادی از حمایت فتنه گرانی چون گنجی و فریبا داودی مهاجر از عمل قبیح همجنسگرایی و درخواست این افراد از مجامع بین المللی برای حمایت از همجنسبازان داخل ایران نمی گذرد،ر سانه های حامی فتنه گران در خارج از کشور طی روز های اخیر نیز همگام با این افراد، سعی در عادی جلوه دادن این امر شنیع نموده اند.

در جدیدترین این اقدامات، رادیو زمانه با درج مقاله ای در پایگاه اینترنتی خود سعی نموده است که عمل همجنسگرایی را بر اساس اندیشه های فوکو، یک رویکرد جدید به زندگی معرفی کند!

نویسنده مقاله همجنسگرایی را راهی برای فرار از افتادن در تله و دام زندگی روزمرگی تشخیص داده و آن را راه اول برای  ایجاد روابط جدید با انسان ها  و تعالی روح معرفی می کند.

به نظر می رسد فتنه گران و رسانه های حامی آنان در طول یک سال و نیم گذشته، با آگاهی از عدم وجود پایگاه اجتماعی در جامعه ایران برای خود، با برداشتن نقاب اسلامی و پیرو خط امام بودن، در تلاش هستند که با زیر سوال بردن احکام و حدود اسلامی، از گذشتن تاریخ مصرف خود برای اربابان غربی، پیشگیری کنند.

لازم به ذکر است که طی ماه های گذشته شیرین عبادی،اکبر گنجی و فریبا داودی مهاجر نیز طی اظهاراتی همجنسگرایی را عملی عادی و مطابق مبنی حقوق بشر اعلام نمودند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها