أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۲۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
مرکز عرضه مستقیم محصولات باغی توسط تشکلات به جهت کوتاه کردن دست دلالان و حمایت از کشاورزان راه‌اندازی می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی دماوند در گفتگو با خبرنگار ایانا با اعلام این مطلب گفت: دلالان محصولات باغی را با قیمت پایین از باغداران خریداری می‌کنند و آن را با چند برابر سود به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

خلیلی افزود: دلالان با خرید محصولات کشاورزی به قیمت پایین و احتکار و کنترل گلوگاه‌های عرضه سود و حاشیه سود فروش را از آن خود می‌کنند، لذا مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی راه‌اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی از اراضی ملی در اختیار تشکلات باغداران گذاشته است تا تولیدکننده محصول خود را به‌طور مستقیم و با قیمت بالاتر به مصرف‌کننده برساند.

خلیلی ادامه داد: راه‌اندازی این مرکز به سود مصرف‌کننده نیز هست. چرا که به‌طور مستقیم مغازه‌داران از تولیدکننده خریداری و به دست مصرف‌کننده می‌رسانند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون هر کیلوگرم هلو و شلیل بین 300 تا 500 تومان از تولیدکننده خریداری می‌شود. این در حالی است که در بازار بیش از دوهزار تومان به فروش می‌رسد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: جهاد کشاورزی و مسئولان مصمم هستند به جهت حمایت از تولید، دست دلالان را از جیب کشاورز کوتاه کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
salman
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۰ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
۱
۰
کاش یکی دست دلالان برنج رو هم از سر کشاورزان کوتاه میکرد.بی انصافها هر سال برنج رو با قیمت کم از کشاورزها(که به خاطر هزینه های سنگین کشت برنج مجبورند در اسرع وقت برنجهاشون رو بفروشند)میخرند و وقتی انبارهاشون پر شد برنج رو با قیمت گزاف میفروشند.(598 عزیز اگه با این عزیزان دلال هم کاسه نیستی این نظر را بذار تا ملت بدونن شالیکار بدبخت سودی نصیبش نمیشه)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها