أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۲۲۶۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۱۸ مرداد ۱۳۹۱
دارنده مدال طلاي دسته فوق سنگين المپيک لندن گفت: براي رسيدن به مدال طلاي المپيک زحمات زيادي کشيده بودم و خوشحالم که نتيجه داد.
بهداد سليمي پس از کسب مدال طلاي فوق سنگين وزنه برداري در المپيک لندن گفت: خيلي خوشحالم؛ هم من و هم سجاد زحمات و سختي‌هاي زيادي براي رسيدن به اين مدال‌ها کشيده بوديم و خوشحالم که با اين نتيجه به پايان رسيد.

وي در پاسخ به اين سؤال که در تمرينات رکوردهاي بهتري را ثبت کرده بودي اما نتوانستي آنها را در المپيک بالاي سر ببري گفت: اولويت براي من مدال طلا بود. طوري برنامه ريزي کرده بودم که در يک ضرب با توجه به شناختي که از حريف روسي داشتم فاصله را حفظ کنم که با برنامه ريزي همه چيز خوب پيش رفت و در دو ضرب هم با توجه به اينکه در تمرينات 264 و 265 کيلو را زده بودم براي حمله به رکورد جهان هم برنامه داشتم.

سليمي ادامه داد: با کسب مدال طلا از نظر رواني تخليه شدم. انشاالله در المپيک بعد اين رکورد را هم مي‌زنم.

قوي ترين مرد جهان در مورد جو سالن مسابقه نيز گفت: ايراني‌ها سنگ تمام گذاشتند و هر چه از آنها تشکر کنم باز هم کم است.

وي درباره اينکه کدام يک از ديگر وزنه برداران استحقاق رسيدن به مدال را داشتند اما نتوانستند، عنوان کرد: سهراب و محمد پور هم مي‌توانستند مدال بگيرند و هر 6 نفر توانايي کسب مدال را داشتند اما خدا را شکر که نتيجه‌اي در خور توجه کسب کرديم و از نظر تعداد مدال بهترين نتيجه تاريخ وزنه برداري رقم خورد.

سليمي در پاسخ به اين سؤال که چه زماني به رکورد جهان حمله مي‌کند، گفت: بايد ببينيم در مسابقات آينده چه پيش مي‌آيد. توقعات از من زياد بود و مي‌خواستم اول توقع مردم را برآورده کنم و بعد به رکورد حمله کنم. قول مي‌دهم در آينده اين رکورد را بشکنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها