کد خبر: ۷۲۳۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
اعتراف یک سایت وابسته به ضد انقلاب
واقعیت این است که این ویدیوهای غیرحرفه‌ای که به ضعیف‌ترین شکل ممکن ساخته می‌شوند بیش‌تر به نفع جمهوری‌اسلامی و اهدافش در منطقه است!
به گزارش « ندای انقلاب » درپی ربوده شدن ۴۸ زائر ایرانی توسط شورشیان سوریه‌ای موسوم به " ارتش آزاد سوریه " رسانه‌های غربی و عربی در جنگی تبلیغاتی و اقدامی غیر حرفه‌ای با انتشار فیلم و تصاویری از زائران ایرانی در سایت " یوتیوپ " مدعی شدند این افراد از نیروهای سپاه و در حال جمع‌آوری اطلاعات بوده‌اند.

با این وجود این اقدام رسانه‌های غربی آن قدر احمقانه و غیر حرفه‌ای بود که " رادیو کوچه " وابسته به ضد انقلاب خارج‌نشین نیز ضمن اذعان به گاف رسانه‌های مزبور طی گزارشی اعلام نمود: « در پی اعلام دستگیری چند ایرانی در سوریه به وسیله‌ی مخالفان مسلح حکومت بشار اسد، ویدئویی از گروگان‌ها و گروگان‌گیرها در یوتیوب منتشر شد که از آن به عنوان سند نظامی بودن و وابستگی این افراد به سپاه پاسداران جمهوری‌اسلامی یاد می‌شود. اما واقعیت این است که این ویدیوهای غیرحرفه‌ای که به ضعیف‌ترین شکل ممکن ساخته می‌شوند نه تنها کمکی به نیت چنین افراد و یا کشورهایی نمی‌کنند بلکه بیش‌تر به نفع جمهوری‌اسلامی و اهدافش در منطقه است. »

رادیو کوچه در ادامه گزارش خود تحت عنوان " شکار ساده لوحان " با اشاره به اقدام ساده‌لوحانه و عوام‌فریبانه رسانه‌های غربی درباره هویت زائران ایرانی، افزود: « کافی است تا یک نگاه ساده به همین نمونه‌ی اخیر داشته باشیم تا همه چیز دستگیرمان شود. نخست آن‌که نیروهای امنیتی در هر کجای دنیا حتی اگر بسیار مبتدی و آماتور هم باشند از حداقل تمهیداتی برای طبیعی جلوه دادن رفتارشان و در معرض شک و تردید قرار نگرفتن به وسیله نیروهای امنیتی مخالف خود بهره می‌گیرند که در این مورد اخیر به هیچ عنوان دیده نمی‌شود. کسی که قرار است تا در پوشش زائر به سوریه رفته و کار امنیتی و نظامی انجام دهد حداقل چند زن را برای رد گم کردن و واقعی جلوه دادن ماجرا هم‌راه خود به این سفر خواهد برد،در آرایش سر و صورتش تغییراتی خواهد داد و پوششی را بر تن می‌کند که کم‌تر شک برانگیز باشد، چیزی که در نیروهای به ظاهر دستگیر شده به هیچ عنوان رعایت نشده بود.
هیچ نیروی اطلاعاتی-امنیتی با خود مدارکی که بتواند کار، نقشه، وظیفه‌ و هویت او را به روشنی ثابت کند به هم‌راه نمی‌برد. نیروهای امنیتی نمایش داده شده در ویدیوی اخیر همگی با خود کارت شناسایی و عضویت در نیروهای نظامی-امنیتی و هم‌چنین مجوزهای حمل سلاح را به همراه داشتند و خنده‌دار آن‌که آن‌ها را در برابر دوربین و با تقاضای نیروهای ارتش آزادی‌بخش سوریه از جیب کت خود خارج می‌کردند و جلوی دوربین به نمایش می‌گذاردند. گویا بینندگان تلویزیونی مشتی ساده لوح هستند که از خود نمی‌پرسند چرا تا پیش از این، کارت‌های شناسایی این افراد از آن‌ها گرفته نشده بوده و اگر شده چرا دوباره به آن‌ها بازپس داده شده تا در مقابل دوربین از جیب خود بیرون بیاورند؟ پاسخ به این پرسش بسیار ساده است، این ماجرا فقط یک نمایش مضحک و احمقانه بوده که به بدترین شیوه‌ی ممکن کارگردانی شده است! »

گزارشگر رادیو مزبور در پایان با اذعان به اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی نسبت به تحرکات دشمنان داخلی و خارجی، اقدام اخیر رسانه‌های غربی را به ضرر ضدانقلاب قلمداد کرده و اظهار داشت: « تکثیر و ترویج چنین فیلم‌ها و ویدیوهایی به عنوان مدرک خراب‌کاری و نفوذ جمهوری‌اسلامی در کشورهای دیگر بیش از همه چیز به ضرر جریان منتقد و اپوزیسیون جمهوری‌اسلامی خواهد بود، چرا که هر بیننده‌ای از خود خواهد پرسید که با وجود چنین نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و نظامی ساده‌لوحی چگونه است که این احزاب و گروه‌ها در طول سالیان گذشته نتوانسته‌اند به کم‌ترین موفقیتی دست یابند؟ واقعیت این است که درست که سطح دانش و توانایی این نیروها در مقایسه با سازمان‌هایی چون سیا یا ام‌آی‌سیکس بسیار پایین‌تر است اما جمهوری‌اسلامی برای بقای خود بیش از هر جای دیگری در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده و خود را به روز نگاه داشته است و برای پیداکردن ردپای این نیروها در کشورهای دیگر باید سنجیده‌تر و عاقلانه‌تر عمل کرد. »
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
عباس یزدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۵۲ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
دروغگو کم حافظه و احمق است

تروریست مانند دزد عمل میکند ناشناخته می آید و کارش را انجام میدهد
اینها در یک جنگ نظامی که اسیر نشدن
هیچوقت یک نظامی با لباس شخصی و عملیات محرمانه کارت هویتی با خود حمل نمی کند
این دلیل بر این داست که زائران با خیال راحت در شهر تردد داشتند و طعمه جاسوسان وخبرچینان و جاسوسان شدند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها