أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۲۴۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱
مدیر روابط عمومی مسجد جمکران گفت: برنامه شب‌های قدر در شب ۲۱ و ۲۳ ماه رمضان در مسجد جمکران از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه آغاز و در ساعت ۲ بامداد به پایان می‌رسد.

ابراهیم صدوقی در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به برنامه‌های مسجد جمکران در دومین و سومین شب از لیالی قدر اظهار داشت: برنامه‌های مسجد با قرائت قرآن کریم از ساعت ۲۱ و ۲۵ دقیقه آغاز و در ساعت ۲ با انجام مراسم احیا به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: قرائت قرآن در محل دارالقرآن مسجد از ساعت ۲۱ و ۲۵ آغاز و در ساعت ۲۱ و ۴۰ دقیقه پایان می‌‌یابد.
 
مدیر روابط عمومی مسجد جمکران اضافه کرد: بیان احکام در این دو شب نیز از ساعت ۲۱ و ۴۰ الی ۲۲ در واحد ارشاد مسجد انجام می‌شود.
 
صدوقی ابراز داشت: قرائت دعای کمیل در شب بیست و یکم توسط سید جواد میرجعفری انجام می‌شود که از ساعت ۲۲ آغاز و تا ساعت ۲۲ و ۴۰ ادامه خواهد داشت.
 
وی افزود: قرائت زیارت امام حسین (ع) در شب بیست و سوم نیز از ساعت ۲۲ و ۱۰ تا ۲۲ و ۴۰ توسط حاج حسین حقی انجام می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی مسجد جمکران، سخنرانان شب‌های بیست و یکم و بیست و سوم را به ترتیب حجج اسلام و میردامادی اعلام کرد و عنوان داشت: مراسم سخنرانی از ساعت ۲۲ و ۴۰ آغاز و در ساعت ۲۳ و ۱۵ پایان می‌یابد.
 
صدوقی با ابراز اینکه مراسم مداحی در این دو شب از ساعت ۲۳ و ۲۰ اغاز می‌شود گفت: این مراسم تا ساعت ۲۲ و ۴۰ دقیقه ادامه دارد.
 
وی عنوان داشت: مداحی در این دو شب به ترتیب توسط حجت الاسلام محمد‌پور و حاج مهدی آیینه انجام می‌شود.
 
مدیر روابط عمومی مسجد جمکران با اعلام اینکه قرائت دعای جوشن کبیر در این شب‌ها به ترتیب توسط حجت الاسلام محمد‌پور و سید جواد میر جعفری انجام می‌شود ابراز داشت: این برنامه از ساعت ۲۱ و ۴۰ آغاز و تا ساعت یک بامداد ادامه خواهد داشت.
 
صدوقی در خصوص مراسم احیا نیز گفت: مراسم احیا در این شب‌ها به ترتیب توسط حجت الاسلام میرباقری و آیت الله سبحانی انجام می‌شود که از ساعت یک بامداد آغاز و تا ساعت ۲ بامداد ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها