أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۲۴۵۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۷     ۱۹ مرداد ۱۳۹۱

در پی صدور حکم محکومیت حسن روزی طلب فرزند شهید محمد جواد روزی طلب به خاطر انتشار متنی انتقاد آمیز در وبلاگ شخصی اش جمعی از جوانان شیراز با خانواده شهید روزی طلب دیدار کردند.

به گزارش سحاب نیوز در پی صدور حکم چهار ماه حبس تعزیری محمد حسن روزی طلب از سوی قوه قضاییه جمعی از جوانان فعال در عرصه فرهنگی و سیاسی شهر شیراز به منظور تجدید بیعت با آرمانهای شهید محمد جواد روزی طلب (پدر محمد حسن روزی طلب) با خانواده شهید روزی طلب دیدار کردند.
 
در این دیدار یک ساعته که چهارشنبه شب در منزل شهید برگزار شد خانواده شهید روزی طلب از صفات اخلاقی شهیدشان مطالبی را بیان کردند.
 
 در ادامه این دیدار حسن روزی طلب ضمن تشکر از حضور میهمانان به جزئیاتی از نحوه احضار وی به دادگاه تا صدور حکم اشاره نمود. 
 
میهمانان حاضر در این دیدار نیز ضمن انتقاد و اعتراض به برخوردهای اخیر قوه قضاییه با فعالان رسانه‌ای دانشجویی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دیدگاههای خود را در این مورد مطرح نمودند.
 
 
لازم به ذکر است روزی طلب چند روز پیش  به جرم انتشار متنی انتقادآمیز در وبلاگ شخصی‌اش، از سوی قاضی شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد. وی که در وبلاگ شخصی خود از روند برخورد با فعالان جبهه فرهنگی انقلاب همچون احمد قدیری‌ابیانه‌ در قم، میثم نیلی، سعید ذاکری و همچنین فیلترینگ سایت‌های ۵۹۸ و بی‌باک انتقاد کرده بود، با شکایت و اعلام جرم دادستان تهران به دادگاه احضار شده بود. پرونده وی با صدور قرار مجرمیت به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت ارسال شد و ۱۱ مرداد نیز برای برگزاری دادگاه تعیین وقت شد که در این دادگاه این فعال رسانه‌ای به چهار ماه حبس تعزیری قطعی محکوم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها