امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۲۵۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱

فارس، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در ورزشگاه درفشی‌فر در دیداری دوستانه به مصاف نیروی زمینی رفت و 3 بر 2 به برتری رسید. گل های نیروی زمینی در دقیقه 3 توسط علی جوادی‌پور و در دقیقه 12 توسط ترابی زده شد و گل‌های پرسپولیس در دقایق 10، 40 و 80 به ترتیب توسط معدنچی، زاید و سیف‌اللهی به ثمر رسید.

 

حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانید.

 

* از این دیدار حدود 100 هوادار دیدن کردند. این در حالی بود که هواداران برای تماشای این بازی دوستانه باید بلیت تهیه می‌کردند. ابتدا قرار بود بلیت به مبلغ 2 هزار تومان فروخته شود اما پس از دقایقی با 50 درصد تخفیف هواداران با خریدن بلیت به داخل ورزشگاه آمدند.

 

* با توجه به اتفاقات بازی دوستانه پرسپولیس و فولاد قبل از شروع لیگ برتر که منجر به مشکلاتی شد حدود 25 پلیس یگان ویژه نظم بازی دوستانه را زیر نظر گرفته بودند.

 

* داوران بازی به دلیل خراب شدن موتورشان دیرتر به ورزشگاه رسیدند.

 

* عملکرد نیلسون در نیمه اول اعتراض هواداران را در پی داشت. این دروازه‌بان در شرایطی گل دوم را خورد که توپ حدود 10 متر پشت محوطه 18 قدم و به قصد سانتر روی دروازه پرسپولیس فرستاده شده بود.

 

* حمید درخشان و حسن شیرمحمدی میهمانان ویژه بازی بودند. مرتضی کرمانی‌مقام در بین نیمه در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

 

* زاید پس از گلزنی به شدت تشویق شد.

 

* حرکت‌های امیر عابدزاده مخصوصا در جمع کردن توپ های بلند با یک دست باعث شد هواداران، او و احمدرضا عابدزاده را تشویق کنند.

 

* هادی نوروزی به شدت به بازیکنان نیروی زمینی اعتراض داشت. او معتقد بود آنها خودشان را بی‌جهت زمین می‌زنند.

* هواداران پرسپولیس در دقایق پایانی بازی ابتدا به بی‌دقتی‌های سامان آقازمانی اعتراض داشتند اما پس از چند دقیقه که آقازمانی بهتر شد و بازی را درگیرانه دنبال کرد هواداران این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

* ژوزه به بازیکنانی که پاس‌های بی دقت می‌دادند تذکر می‌داد. او تاکید داشت پاس‌ها باید با هدف داده شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها