يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۲۶۲۶
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۲۰ مرداد ۱۳۹۱
نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان با پیروزی در دومین دیدارش در المپیک 2012 لندن، مقابل دارنده مدال نقره المپیک پکن از ازبکستان به نیمه‌نهایی رسید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های المپیک 2012 لندن که از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شده صادق گودرزی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست و پیروزی مقابل ترزی‌یف از بلغارستان در دور دوم، در دور سوم هم از سد سوسلان تیگی‌یف ازبکستانی گذشت.

وی در این دیدار در 2 تایم و با نتایج (3 بر صفر)، (یک بر یک) مقابل سوسلان تیگی‌یف، نایب قهرمان المپیک 2008 پکن به پیروزی رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. گودرزی در دور دوم هم با اقتدار ترزی‌یف، دارنده مدال برنز المپیک پکن از بلغارستان را شکست داده بود.

صادق گودرزی در دور سوم و برای حضور در فینال به مصاف برنده دیدار گابور هاتوش دارنده برنز جهانی 2010 از مجارستان و عبدالحکیم شاپی‌یف، نفر سوم جهانی 2010 از قزاقستان می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها