کد خبر: ۷۲۹۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
فرماندار شهرستان زنجان از آمادگی نسبی ستاد حوادث غیرمترقبه در شهرستان زنجان برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از زلزله خبر داد.

عباس راشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: دیروز به مثابه زلزله رخ داده در آذربایجان شرقی این زلزله در زنجان نیز احساس شد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه زلزله رخ داده در شهرستان زنجان هیچ خسارتی به ابنیه و منازل مسکونی وارد نکرده و هیچ شخصی در اثر این زلزله آسیب ندیده است.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط با ستاد حوادث شهرستان زنجان در بحث زلزله افزود: آمادگی در این ستاد در فصول مختلف سال وجود داشته و این ستاد همواره آماده مقابله با حوادث و رخدادهای طبیعی از جمله زلزله است.

وی با اشاره به اینکه وقوع زلزله در مناطق مختلف غیرقابل پیش‌بینی است، اضافه کرد: آمادگی ستاد حوادث غیرمترقبه شهرستان زنجان برای زلزله نسبی است.

راشاد در ادامه با اشاره به اعزام نیروهای امدادی شهرستان زنجان به استان آذربایجان شرقی افزود: این نیروها بلافاصله پس از وقوع زلزله و به منظور کمک‌رسانی به مردم این استان اعزام شدند.

وی نیروهای امدادی و همچنین آمبولانس را از جمله مواردی اعلام کرد که به منظور امدادرسانی به استان آذربایجان شرقی اعزام شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها