يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۰۴۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۶     ۲۲ مرداد ۱۳۹۱
نماینده وزن 96 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در المپیک 2012 لندن در نخستین دیدارش در این مسابقات مقابل کشتی‌گیر قدرتمند روس به برتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، مسابقات 2 وزن دوم و پایانی رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 12 امروز در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که در وزن 96 کیلوگرم رضا یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل عبدالسلام گادیسوف، از روسیه به پیروزی رسید.

رضا یزدانی در این دیدار در 3 تایم و با نتایج (صفر بر 3)، (3 بر صفر) و (3 بر یک) مقابل گادیسوف، قهرمان اروپا از روسیه، به پیروزی دست یافت.

یزدانی تا ثانیه‌های پایانی تایم سوم در حالی‌که از حریف عقب بود یک خاک کرد و یک امتیاز گرفت تا برنده باشد.

وی در دور سوم و مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف برنده ماگومد موسائف از قرقیزستان و تاکائو ایزوکاوا از ژاپن می‌رود.

مهدی تقوی نماینده وزن 66 کیلوگرم کشتی آزاد هم در همان دیدار نخست مقابل لیوان لوپز کوبایی مغلوب شد و با شکست حریفش در مرحله بعد مقابل کشتی‌گیر ژاپنی وداعی تلخ و زودهنگام با این رقابت‌ها داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها