کد خبر: ۷۳۲۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۲۵     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
حسین شعبانی با اعلام آغاز پیش فروش ۴ هزار واحد مسکن مهر خودمالکی از عید سعید فطر، اظهار داشت: در این طرح مردم می توانند با وام ۲۵ میلیون تومانی و پیش پرداخت مبلغ ۸۹ میلیون و۶۰۰ هزار ریال به صورت نقدی و مابقی در اقساط ماهانه ۵۰۰ هزار تومان مالک یک واحد ۵۱ متری در شهرک مسکونی مهستان واقع در منطقه سعیدآباد بعد از تهرانسر شوند.
مهر، مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور افزود: قیمت این واحدها کمتر از یک میلیون تومان برای هر مترمربع است و سند مالکیت منگوله دار رسمی و پائین بودن قیمت این واحدها را از ویژگی‌های برجسته آن نسبت به مسکن مهر است.

وی تصریح کرد: این پروژه مرحله فونداسیون را پشت سرنهاده و تا اواخر سال آینده آماده تحویل خواهد بود ، ضمن آنکه این واحدها در متراژهای ۵۱ متر تا ۹۵ متری ساخته شده اند. حسین شعبانی با اعلام آغاز پیش فروش ۴ هزار واحد مسکن مهر خودمالکی از عید سعید فطر، اظهار داشت: در این طرح مردم می توانند با وام ۲۵ میلیون تومانی و پیش پرداخت مبلغ ۸۹ میلیون و۶۰۰ هزار ریال به صورت نقدی و مابقی در اقساط ماهانه ۵۰۰ هزار تومان مالک یک واحد ۵۱ متری در شهرک مسکونی مهستان واقع در منطقه سعیدآباد بعد از تهرانسر شوند.

مدیر اولین پروژه خودمالکی کشور افزود: قیمت این واحدها کمتر از یک میلیون تومان برای هر مترمربع است و سند مالکیت منگوله دار رسمی و پائین بودن قیمت این واحدها را از ویژگی‌های برجسته آن نسبت به مسکن مهر است.

وی تصریح کرد: این پروژه مرحله فونداسیون را پشت سرنهاده و تا اواخر سال آینده آماده تحویل خواهد بود ، ضمن آنکه این واحدها در متراژهای ۵۱ متر تا ۹۵ متری ساخته شده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها