يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۳۵۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۱     ۲۳ مرداد ۱۳۹۱
آمريكا و گروهکهاي ضد انقلاب و حامي تروريست مشتاقانه با سوء استفاده از حادثه دلخراش زلزله درشمال غرب کشور سعي در کسب آبرو براي خود دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خائنان و مزدوران دشمنان کشور كه رسماً از ترور دانشمندان هسته‌اي ايران حمايت كرده‌اند و طي روزهاي گذشته خواهان تير باران شدن زائران حرم زينب (س) شده بودند حالا با انتشار يك عكس جعلي و البته گافي خنده دار سعي مي كنند خود را دلسوز مردم زلزله زده غرب كشور جلوه دهند و بدين وسيله بتوانند حتي براي لحظاتي خود را از منجلاب فساد فرو رفته كمي خارج كنند.

اشخاصي مانند ربع پهلوي که از اربابان غربي خود در طرح حمله نظامي به ايران و تشديد تحريم‌ها بر ضد ملت ايران حمايت ميکند براي فريب پيام تسليت و همدردي با زلزله زدگان صادر ميکنند و همچنين سفارت مجازي فارسي زبان آمريکا حامي تروريست هاي دانشمندان هسته اي نيز به صدور پيام تسليتي بدون اشاره به تحريم‌ها و تهديدها و ترورهاي ايرانيان به موج سواري و سوء استفاده از اين حادثه طبيعي دست زده است.

در اين ماجرا اميرعباس فخرآور عنصر فرصت طلب وطنفروشي که يکي از افتخاراتش را ترقيب نمايندگان پارلمان آمريکا و اروپا به تشديد تحريمها بر ضد ايران ميداند ناشيانه با انتشار عکسي از خرابه هاي زلزله که از پلاک ماشينها در آن به روشني مشخص است مربوط به کشوري ديگر است به عقده گشايي و حمله به مسئولين دست زده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها