کد خبر: ۷۳۴۹۹
زمان انتشار: ۱۶:۱۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
کاراته‌کای تیم ملی گفت: از تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام و در مورد غیبتی‌ که در این چند روز داشته‌ام با مسئولان فدراسیون و مدیر فنی تیم ملی صحبت‌کرده‌ام.

حسین روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد غیبت‌هایش در اردو‌های تیم ملی کاراته اظهار داشت: متاسفانه به دلیل فوت پدرم از لحاظ روحی و روانی در شرایط مطلوبی قرار ندارم؛،به همین دلیل تصمیم گرفتم چند روز در اردو‌های تیم ملی حضور نداشته باشم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا خداحافظی شما از تیم ملی صحت دارد، گفت: از تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام و در مورد غیبتی‌ که در این چند روز داشته‌ام نیز با رئیس فدراسیون صحبت‌کرده‌ام. البته دبیر فدراسیون و مدیر فنی تیم ملی نیز از این موضوع باخبر هستند. به هر حال آنها شرایط فعلی من را درک کرده‌اند و به همین دلیل چند روزی را صلاح دانسته‌اند که به دور از اردو‌های تیم ملی باشم.

روحانی در ادامه گفت: به نظرم فعلا همه باید تمام حواسشان به تیم ملی باشد و نباید با اظهار نظر کردن در مورد دیگران باعث شوند تیم ملی وارد حاشیه شود. من هنوز 28 ساله هستم و امکان ندارد با این آمادگی که دارم از تیم ملی خداحافظی کنم. می‌خواهم تا زمانی که از لحاظ جسمانی آماده هستم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنم.

کاراته‌کای تیم ملی در پاسخ به این سئوال که آیا در مراحل بعدی اردوهای تیم ملی حضور خواهد داشت یا خیر، خاطر نشان کرد: برای رسیدن به این جایگاه سال‌ها تلاش کرده‌ام و کسی به غیر از خدا من را برای رسیدن به سکوهای قهرمانی کمک نکرده‌ است. اگر شرایطم مهیا شود حتما دوباره برای حضور در اردو‌های تیم ملی طی روز‌های آینده بر‌می‌گردم.

روحانی در پایان اظهار داشت: ناظریان از شرایط روحی من به خوبی آگاه است و به همین دلیل در اردوها حضور ندارم و از دوستان انتظار دارم که برای من ماندن یا رفتن من تصمیم نگیرند. هیچ وقت در طول این چند سالی که در تیم ملی بوده‌‌ام به کسی بی احترامی نکرده‌ام و دوست دارم همین روال تا آخرین روزهای حضورم در تیم ملی ادامه داشته باشد. روحانی خودش آمده‌ و خودش نیز یک روز از تیم ملی می‌رود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها