أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۵۳۷
زمان انتشار: ۱۷:۱۱     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
«خبرگزاری دانشجو» به نقل از  الشروق، حمله معترضین به سفارت سوریه در سوئد با دخالت پلیس این کشور خاتمه یافت.
 
عده ای از معترضین سوئدی با حمله به سفارت سوریه در شهر استکهولم به سر دادن شعارهایی در حمایت از شورشیان سوریه پرداختند، این افراد درادامه سعی در ورود به ساختمان سفارت را داشتند که با دخالت پلیس 10 تن از انان دستگیر شدند.
 
گفته می شود که تعداد این افراد بین 300 تا 400 نفر بوده است. این افراد همچنین با سردادن شعارهایی علیه وزارت خارجه سوئد خواهان اخراج سفیر سوریه از این کشور شدند و اعلام کردند که دولت سوریه باید حقوق واقعی ملتش را محترم بشمارد و بر روند سیاسی انتقال قدرت رضایت دهد.
 
این اقدام معترضین در حالی صورت گرفته است که طی هفته های اخیر اتحادیه اروپا با حمایت بسیاری از کشورهای غربی تحریم های بیشتری را علیه دولت سوریه اعمال کرده و خواهان کناره گیری بشار اسد از قدرت شده اند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها