يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۵۴۷
زمان انتشار: ۱۷:۲۵     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
رييس سازمان بسيج مستضعفين ،فيلم "قلاده‌هاي طلا" را فيلمي دانست كه توانست با نشان دادن حقيقتي كه در حوادث 88 اتفاق افتاد، مظلوميت بسيج را نشان دهد.
ایسنا، سردار نقدي در مراسم تقدير از عوامل فيلم "قلاده‌هاي طلا" با بيان اين‌كه كاري كه در ساخت اين فيلم انجام شد، به حق شايسته تقدير بود ، افزود: اين فيلم در سطح بالايي قرار دارد و پيام‌‌هاي متعددي را به مخاطب مي‌دهد و جا دارد كه چند بار ديده شود.

وي خاطرنشن كرد: فيلم "قلاده‌هاي طلا" با نشان دادن حقيقتي كه در حوادث 88 اتفاق افتاد توانست، مظلوميت بسيج را در اين حوادث نشان دهد و به عنوان يك سند تاريخي ثبت كند. درحوادث 88 بسيج مظلوم واقع شد و همه رسانه‌هاي استكباري نيز به آن حمله كردند.

نقدي خاطر نشان كرد: "قلاده‌هاي طلا" يك شروع براي چنين فيلم‌هايي است كه حقايق را تبيين مي‌كنند و مي‌تواند الگويي براي ساير فيلم‌سازان باشد، در 30 سال گذشته حوادث زيادي رخ داده كه مي‌تواند موضوع فيلم باشد.

وي با بيان اين‌كه در اين فيلم دستگاه‌هاي اطلاعاتي،‌ انتظامي و بسيج هم نقد مي‌شوند،‌گفت: چون اين فيلم مبتني بر واقعيت است همگان پسنديدند، اين فيلم تيرخلاصي به انقلاب‌هاي مخملي بود و ديديم كه بعد از فتنه 88 انقلاب‌هاي مخملي تعطيل شد؛ چرا كه دست قدرت‌هاي بزرگ رو شد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين از ساخت و انتشار چنين فيلم‌هايي حمايت و از هنرمندان دعوت كرد كه چنين فيلم‌هايي را بسازند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري در ديدار با اساتيد، گفت:‌دنيا در آستانه يك تحول بزرگ و تاريخي است و تغييرات و جابه‌جايي در قدرت در حال انجام است. انقلاب اسلامي در 30 سال گذشته همواره رو به جلو بوده و قدرتش بيشتر و بيشتر مي شود و دشمنان در حال افول هستند و قدرت‌هاي بزرگ به زير كشيده مي‌شوند.

وي ادامه داد: امروز همگان بر قطعي بودن فروپاشي اين قدرت‌ها تاكيد دارند و بحث بر سر اين است كه اين قدرت‌ها كي به زمين مي‌خورند. سازمان سيا مي‌‌گويد كه رژيم صهيونيستي در سال 2025 فرومي‌پاشد، اما به نظر من اين يك دلداري براي اين رژيم است؛ چرا كه زودتر اين اتفاق خواهد افتاد و آمريكا نيز چنين سرنوشتي را خواهد داشت.

نقدي به حوادث انتخابات 88 اشاره كرد و گفت: حوادث 88 يك باطن دارد و آن رويارويي جبهه استكبار با ملت ما است و فيلم "قلاده‌هاي طلا" متعهد‌انه باطن ماجرا را به تصوير كشيد، لذا فيلم "قلاده‌هاي طلا" فراتر از يك فيلم و يك سند تاريخي است.

پس از سخنان نقدي به سازندگان اين فيلم لوح تقدير اهدا شد.

خزائي تهيه‌كننده فيلم "قلاده‌هاي طلا"پس از گرفتن لوح تقدير با قرار گرفتن در پشت تريبون اعلام كرد كه اين فيلم بدون در نظرگرفتن فروش دانشگاه و مدارس 3/5 ميليارد تومان فروش داشت و اين بيشترين فروش يك فيلم در سال است.

به گزارش ايسنا سردار نقدي همچنين در حاشيه مراسم تقدير از فيلم "قلاده‌هاي طلا" درباره كمك سازمان بسيج به زلزله‌زدگان آذربايجان به خبرنگار ايسنا، گفت: بسيج از اولين لحظه حادثه در منطقه حاضر بود و به تخليه مجروحين و نجات مصدومان كمك كرد و البته با پيوستن نيروهاي امدادي هلال احمر كارها با سرعت بيشتري انجام شد.

وي افزود: در حال حاضر نيز بسيج در حال كمك‌رساني و تامين اقلام مورد نياز زلزله‌زدگان و احداث اردوگاه و رسيدگي به وضعيت زلزله‌زدگان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها