أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۵۹۲
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش بولتن نیوز به نقل از ماهستیم: در حالی که سران گروهک منافقین با پرداخت رشوه و میلیونها دلار به رسانه ها و سیاستمداران آمریکایی و اروپایی سعی کردند تا از لیست سازمانهای تروریستی حذف شوند. در پی انتشار مکالمه ی تلفنی احمد باطبی با یکی از نیروهای وزارت اطلاعات ایران در فضای مجازی، موج جدیدی از افشاگری های مخالفان خارج نشین ایران علیه یکدیگر در رسانه ها بازنشر می یابند.
 
افشاگری های احمد باطبی و عباس فخرآور و طیف های وابسته به آنها در خارج از کشور علیه یکدیگر رفته رفته ابعادی تازه ای از جریان های متصل به آنها را نشان می دهد.در یکی از جدیدترین موارد، سایت "جنبش طرفداران دموکراسی ایران" در یادداشتی به نقل از فردی که "مامور سابق وزارت اطلاعات" ایران خوانده شده، مدعی شد که "امیرعباس فخرآور" جاسوس حرفه ای و استراتژیک وزارت اطلاعات ایران است.



در این مطلب که در سایت های مختلفی از جمله بالاترین نیز انعکاس یافته است، ابعاد تازه ای از جریانات متصل به عباس فخرآور بیان شده است.
 
نویسنده ی این مطالب سلسله وار که گفته می شود یکی از کارمندان سابق وزارت اطلاعات ایران است ابراز می دارد: "بحث امروز ما که حداقل در ۵ بخش جداگانه تفکیک شده تقدیم حضور شما عزیزان ایرانی خواهد شد افشای ماهیت یکی از این قناری های رنگ شده ی وزارت اطلاعات است به نام امیر عباس فخرآور؛ فردی که در خانواده ای غریب و پر از فراز و نشیب به تعداد انگشتان دو دست یعنی حدودا ۱۰ نفر در زیر یک سقف به متراژ کلی ۲۰ متر تا سال ۱۳۶۵ می زیستند و در دل حقیقت یک چنین کانون خانوادگی به واضح می توان کمبودهای و نارسایی ها و ناهنجاری های زیادی را جستجو نمود که در آینده ی این افراد نقش دارد."
 
این فرد که مدعی است سندهای فوق محرمانه ی اطلاعاتی در خصوص آموزش های وزارت اطلاعات به عباس فخرآور در اختیار دارد می نویسد که "نام رمز او [فخرآور] در پرونده ی وزارت اطلاعات، ممل آمریکایی ۳ ثبت شده" است.
 


وی در پاسخ به این پرسش که "امیر عباس فخر آور کیست؟" به طور تیتروار می نویسد:
 
- "نام رمز او در پرونده ی وزارت اطلاعات ممل آمریکایی ۳ ثبت شده"
 
- "بر خلاف ادعای دروغین، فخرآور هرگز در ارومیه در سال ۷۵ به جرم سیاسی محکوم به زندان و یا منتقل به زندان نشده بوده و تنها به دلیل جرایم مزاحمت برای دختران و کلاهبرداری از دانشجویان به دانشگاه بوشهر انتقال داده می شود و در آنجا با قاچاقچیان عتیقه آشنا می شوم و همکاری می کند تا اینکه در سال ۷۹ و ۸۰ دو بار بازداشت و در سال ۸۱ محکوم به ۸ سال زندان می شود و سپس بقیه داستان."
 
- "توضیح اینکه پروژه ی محمدرضا مدحی و امیر عباس فخر آور هر دو از نخست تا به حال تحت مدیریت همین آقای محمد خسروی بوده و هدایت شده و هر دوی این پروژه ها اگر توجه کنید در یک نقطه با هم همشکل می شوند و آن آنجایی می باشد که محمدرضا مدحی برای فریب جهانشاهی اعلان می کند جمع یارانش ۲۰ هزار نفر عضو دارد و امیر عباس فخر آور هم برای حزب و تشکل دانشجوییش از همین تعداد یعنی ۲۰ هزار نفر استفاده می نماید و این نشانی است که عمدا و دانسته محمدرضا خسروی مدیر پروژه های فریب از آن استفاده می نماید".
 
- یک نکته ی مهم دیگر که بایستی توضیح داده شود عملیات های فریب و روانی این بخش وزارت اطلاعات است که با بررسی های موشکافانه، عمدا اعمالی را به اشتباه و پیش پا افتاده جهت فریب انجام می دهند که در پروژه ی ممل آمریکایی از این شیوه ی اجرایی بهره ی فراوانی برده اند که تک تک در گزارشات روزهای آینده به آنها اشاره مستقیم خواهیم نمود.



 
نویسنده در خاتمه ی یادداشت خود اظهار می دارد: "بر روی چت فیس بوک سعی کردم به امیر عباس فخرآور بفهمانم که از پرونده ی او آگاه هستم ولی ایشان به محض اینکه مطلع شد بنده واقعا آگاهم و گوشه ای برایش توضیح دادم، چت بنده و توضیحاتم را پاک نمود که البته از نوشتار بنده و ایشان عکس موجود است که در گزارشات به آن هم اشاره خواهد شد."
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها