کد خبر: ۷۳۶۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
نماینده قائم‌شهر، سوادکوه و جویبار گفت: استکبار و رژیم صهیونیستی برای انحراف افکار عمومی از بیداری اسلامی موجودیت کشور برادر و همرزم ما جمهوری عربی سوریه را نشانه گرفته است.

فارس، کمال علیپور نماینده قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی در ‌نطق میان دستور خود در جلسه امروز مجلس ضمن تسلیت به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی، گفت: از مردم حوزه انتخابیه‌ام که با وجود وضعیت نساجی، البرز مرکزی، بیکاری، مشکلات کشاورزی، گرانی و ...، همپای ملت ایران حماسه اسفند سال 90 را آفریدند، تشکر می‌کنم.

وی همچنین به خانواده بهداد سلیمی و کمیل قاسمی که در بازی‌های المپیک افتخار آفریدند، تبریک گفت و اظهار داشت: ضمن تشکر از آقای عباسی باید اعلام کنم استعدادهای بیشمار ورزشی در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار وجود دارد که نیازمند توجه ویژه در امر تخصیص اعتبار و ساخت مجموعه‌های ورزشی است.

علیپور با اشاره به نامگذاری سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ملی توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: استکبار و رژیم صهیونیستی در محاصره بیداری اسلامی ذلیلانه تلاش می‌کنند نتایج حرکت‌های مردمی و اسلامی را به نفع خود مصادره کرده و یا کانون‌های بحران را به مناطق دیگر منتقل کنند که نتیجه آن فراهم شدن فضای تنفسی جدید برای اشغالگران است.

وی افزود: استکبار و رژیم صهیونیستی همچنین تلاش می‌کنند نتایج بیداری اسلامی را به نفع خود مصادره کنند و کشورهای متهم ردیف اول در نقض دموکراسی را در جایگاه مدعیان قرار دهند و به همین منظور تلاش‌های سنگینی را در جهت انحراف افکار عمومی انجام می‌دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: استکبار در یک سال گذشته سنگرهای خط‌مقدم مقابل رژیم صهیونیستی به خصوص موجودیت کشور برادر و همرزم ما یعنی جمهوری عربی سوریه را نشانه گرفته و از طرفی تلاش صلح‌آمیز هسته‌ای ایران را دستاویز دیگری برای انحراف افکار عمومی جهانیان قرار داده است.

علیپور ادامه داد: این در حالی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی با خروش ملت در شرایط بدر و خیبر است و ملت ایران نشان داد که بصیر، توانمند و همیشه در صحنه هستند.

وی خاطرنشان کرد: انتظار از دولتمردان کشوری و استانی توجه ویژه به مشکلات استانی است تا طرح‌های پژوهشی، علمی را به اجرا درآورند.

نماینده قائم شهر، سوادکوه و جویبار در پایان اظهار داشت: متاسفانه با همه ظرفیت‌های موجود در حوزه انتخابیه بنده نرخ بیکاری حدود 22 درصد است که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست لذا مسئولان باید از حالت بخشی‌نگری خارج شده و ظرفیت مناطق را با توسعه متوازن در نظر گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها