يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۶۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 44 تن از اراذل و اوباش سطح یک و دو و تعدادی از سارقان و فروشندگان خرد مواد مخدر محله های یافت آباد و خانی آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین ساجدی نیا با اشاره به دستگیری این مجرمان در محله های یافت آباد و خانی آباد تهران، از تداوم اجرای طرح امنیت محله محور در 375 محله شهر تهران، خبر داد.

این مقام انتظامی در تشریح این خبر گفت: این مرحله از طرح برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی محلات با همکاری مشترک پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بامداد امروز در محله های یافت آباد و خانی آباد تهران اجرا شده است که تا کنون 44 نفر از این افراد شناسایی و بازداشت شده اند.

رییس پلیس پایتخت همچنین گفت: همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح امنیت محله محور و تعامل دبیران شورایاری ها و معتمدین محلات تهران در خصوص شناسایی مجرمان و مناطق جرم خیز بیشتر و بهتر از گذشته شده است.

وی ضمن اعلام این مطلب که در طرح امروز، پلیس پایتخت به تمام اهداف مورد نظر که از قبل تعیین شده دست یافته است، افزود: ما امروز توانستیم در یک اقدام ضربتی 44 تن از افراد شرور سطح یک و دو، زورگیران، سارقان و خرده فروشان مواد مخدر که در این مناطق فعالیت داشتند را دستگیر کنیم.

سردار ساجدی نیا ادامه داد: در بازرسی از محل اختفا و پاتوق این افراد تعدادی سلاح سرد، اموال سرقتی و انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف و ضبط شده است که به همراه پرونده هایشان در اختیار مقام قضایی قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: با توافق دادستان شهر تهران، مقرر شده است که این متهمان پس از دستگیری در ملاء عام گردانده و در انظار عمومی قرار گیرند تا ضمن اینکه مردم از هیمنه پوشالی این افراد آگاه می شوند، احساس امنیت نیز در محلات پایتخت افزایش یابد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در روزهای آتی، تصریح کرد: طرح امنیت محله محور در روزهای آتی و در 375 محله شناسایی شده شهر تهران اجرا خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها