امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۳۷۸۴
زمان انتشار: ۱۷:۰۱     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
سرمربي تيم ملي تکواندو گفت: براي موفقيت تيم ملي تمام توانم را گذاشتم و برنامه‌اي نبود که اجرا نکرده باشم، به همين دليل به خودم نمره 20 مي‌دهم.
فريبرز عسگري در نشست خبري فدراسيون تکواندو پس از حضور ملي پوشان در المپيک لندن اظهار داشت: به اندازه 10 ماه سرمربيگري تيم ملي در دلم حرف دارم که نمي توانم خيلي از آنها را امروز مطرح کنم.

به گزارش فارس وي افزود: در همان روزهاي اول حضورم در کادرفني تيم ملي به رسانه ها و کارشناسان اعلام کردم که با حضور در تمرينات تيم ملي انتقادات خود را به من برسانند، اما خيلي‌ها بدون آنکه در تمرين حاضر شوند از نحوه تمرينات تيم ملي ايراد مي گرفتند. من نمي دانم برخي از دوستان که حتي يک جلسه تمرين تيم ملي را هم نديده‌اند، چگونه تشخيص مي‌دهند که تمرينات کادرفني ضعيف است.

سرمربي تيم ملي تکواندو در ادامه گفت: پيش از اعزام به المپيک لندن تلاشم کردم تا حادثه‌اي که براي حميد سوريان در المپيک 2008 پکن رخ داد براي يوسف کرمي تکرار نشود، اما متاسفانه اتفاقي که از آن حراس داشتم برايمان رخ داد.

سرمربي تيم ملي تکواندو گفت: پس از سال‌ها نايب قهرماني در جهان با تلاش کادرفني و استفاده از هوگوهاي الکترونيکي به قهرماني جهان رسيديم، اما براي بازي‌هاي المپيک لندن فدراسيون جهاني هوگوها را تغيير داد و همين امر براي ما کمي مشکل ساز شد.

وي در ادامه خاطر نشان کرد: اسپانيايي‌ها خودشان هوگوهاي جديد(دي‌دو) را طراحي کردند و در پايان نيز يک مدال طلا و يک نقره گرفتند، اما ايران و کره(در بخش مردان) که با اين هوگو آشنايي نداشتند، تنها به کسب يک مدال نقره به کار خود پايان دادند.

عسگري در مورد اينکه ورزش بدون برد و باخت معنايي ندارد، گفت: از هم اکنون برنامه ريزي خود را آغاز کرده‌ايم تا در مسابقات آينده به موفقيت برسيم. با توجه به اين که تمام توانم را انجام دادم و برنامه‌اي نبود که اجرا نکرده باشم، به خودم نمره 20 مي‌دهم. به اين دليل به خودم 20 مي‌دهم چون اگر به عقب باز گرديم تلاش و زحمتي نبوده که نکشيده باشيم و همه تلاشم را انجام دادم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها