أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۸۰۲
زمان انتشار: ۱۷:۲۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
برای من شایعه درست کرده اند تا کاری کنند که هواداران روی من حساس باشند ولی برخلاف شایعات پدر من نه از مسئولان است و نه میلیاردر و میلیونر. من از جنس هوادارانی هستم که روی سکو هستند
Saman Aghazamani

سایت گل-سامان آقازمانی همان نامی است که این روزها پرسپولیسی‌ها بیش از هر نام دیگری با او آشنا هستند ، همان نامی که بیش از همه مسبب بی‌سامانی خط هافبک پرسپولیس است و متهم به شکستن کمر پرسپولیس. آقازمانی همان بحران اجباری بود که رویانیان برای مقابله با آن دست به خرید‌های جدید زده است. حال سامان که بیش‌ترین فشار دوران حرفه‌ای خود را تحمل می‌کند ، به آوردن دلیل برای سبک کردن اتهامات وارد به خود تلاش بسیار می‌کند.

همدردی سامان برای بی‌سامان شده‌ها

قبل از هر چیز می خواهم با مردمی که در آذربایجان شرقی دچار زلزله شدند، اعلام همدردی کنم. فکر می کنم نیاز به گفتن نیست که این مساله چقدر همه ما را ناراحت کرد. با همت آقا کریم (باقری) و آقا مهدی (مهدوی کیا) هم کمک هایی جمع شد که البته در مقابل مصیبتی که اتفاق افتاد ناچیز بود، اما خواستیم به هموطنان خودمان بگوییم. در کنارشان هستیم تا شاید کمی از بار غمی که بر دوش دارند، کاسته شود.


کوتاه از وضعیت پرسپولیس

تمام هدف ما این است که پرسپولیس را به اوج برسانیم و به یاری خدا بعد از پیروزی شیرین برابر داماش، آماده برگزاری یک دربی خوب شویم که هوادارانمان را راضی کند.

سامان از زیر همه اتهامات شانه خالی کرد

ما یک تیم هستیم. هر یک برای خودمان که بازی نمی کنیم وقتی تیم نتیجه نگیرد همه مقصر هستند.

پدر من نه میلیونر است و نه اسپانسر و نه مدیر

من در پستی بازی می کنم که کمتر به چشم می آید و شاید به همین دلیل قضاوت درستی درباره عملکرد من نمی شود. توقع نداشتم با من اینطور برخورد شود. متاسفانه درباره من مسائلی مطرح شود که اصلا درست نیست. مثلا گفته اند پدر من اسپانسر تیم است. میلیاردر است، از مدیران صدا و سیما است و حرف های دیگری که نمی دانم چطور درست کرده اند. پدر من هیچ مقام و مسئولیتی ندارد. میلیونر هم نیست، او بازنشسته تربیت معلم است. ما یک خانواده معمولی هستیم از جنس همانهایی که می آیند و روی سکوها می نشینند. این حرفها باعث شده است تا همه روی من ذهنیت داشته باشند. اگر از هواداران تیم خودمان انتظار حمایت نداشته باشم، پس باید سراغ چه کسی بروم.

بعضی ها خیلی راحت با زندگی آدم ها بازی می کنند. من هیچگاه از آنها نمی گذرم و در این روزهای عزیز آنها را به خدا واگذار می کنم.

کارایی سامان از زمان کرانچار تا مانوئل

شاید تقصیر خودم باشد. من همیشه سرم به کار خودم بوده است. دنبال این نبودیم که خودم را مطرح کنم. درست بر عکس همه حرفه ها، هیچکس پشت من نبود. من با تلاش خودم به اینجا رسیدم. برخی برای هواداران طوری جا انداختند که انگار با سفارش به پرسپولیس رسیده ام ولی من تمام رده های ملی نونهالان، نوجوانان امید را پشت سر گذاشتم و حتی به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شدم. در پرسپولیس علی دایی، کرانچار، استیلی، دنیزلی و حالا هم خوزه مانوئل از من استفاده کرده اند، پس چطور ممکن است کارآیی نداشته باشم و این همه مربی مرا انتخاب کرده باشد.

سال قبل در شرایط روحی و روانی خوبی نبودم ولی خدا را شکر مشکلاتی که در زندگی خودم داشتم را برطرف کردم ولی الان کاری کرده اند که وقتی می خواهم وارد زمین بشوم جو بدی علیه من است. من فقط از هواداران انتظار حمایت دارم اینکه به من و همه بچه ها انرژی و انگیزه بدهند. هواداران بدانند، حرف هایی که در باره من می زنند بی اعتبار است و شک نکنند که با حمایت آنها، بهترین بازیها را انجام می دهم و تا پای جانم، پای پرسپولیس می ایستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها