أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۳۸۳۳
زمان انتشار: ۲۲:۱۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۱
رئیس جمهور مصر بر اهمیت همکاری ایران، مصر، ترکیه و عربستان برای حل موضوع سوریه تاکید کرد.

به گزارش فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص"، "محمد مرسی" رئیس جمهور مصر روز چهارشنبه گفت که همکاری ایران، ترکیه، عربستان و مصر برای حل بحران سوریه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی که در سازمان همکاری اسلامی صحبت می‌کرد، گفت که هم اکنون زمان تغییر نظام در سوریه است.

محمد مرسی همچنین تاکید کرد که برای مصر و کشورهای مسلمان عرب، موضوع فلسطین فوری‌‌ترین موضوع باقی مانده و از فلسطینیان خواست تا صفوف خود را متحد کنند.

روز سه‌شنبه، "صلاح عبدالمقصود" وزیر اطلاع‌رسانی مصر که یکی از اعضای اخوان‌المسلمون مصر است گفت: مصر تا زمانی که سرزمین اشغال شده فلسطینیان آزاد نشود، روابط با اسرائیل را عادی سازی نخواهد کرد.

وی افزود: ما در حال انجام روابط خود با اسرائیل بر اساس توافقنامه‌هایی هستیم که اسرائیل با مصر داشته است.

وزیر اطلاع‌رسانی مصر ادامه داد: بنابراین، اگر چه ما خواستار تغییر برخی از مقررات تواقفنامه کمپ دیوید هستیم اما رئیس جمهور و موسسات ملی تاکید کرده‌اند که به توافقنامه احترام می‌گذارند.

وی تاکید کرد که اسرائیل سرزمین فلسطینیان را ربوده و به همین دلیل تا زمانی که این سرزمین‌ها آزاد نشود، روابط با اسرائیل عادی سازی نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها