يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۳۹۴۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت:‌ می‌توانستم لقب «چوبله پوبله» را در استقلال بدست بیاورم اما بعضی‌ها نگذاشتند این اتاق بیفتد.

فارس، پرویز مظلومی که در مراسم تجلیل از ورزشکاران جوانمرد و حامیان مردم مظلوم فلسطین حضور پیدا کرده بود در پاسخ به خبرنگاری که سوال کرد علت ناراحتی‌اش از عضو هیئت مدیره استقلال چیست، گفت:‌ شما ما را به حاشیه بردید. من فکر می‌کردم می‌خواهید در خصوص این مراسم حرف بزنید. اما باید بگویم که من از استقلال طلب دارم ولی می‌دانم که آن‌ها مطالباتمان را می‌پردازند.

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال این روزها خیلی مشکل مالی دارد و چگونه مطالبات شما را می‌پردازد، گفت: امیدوارم زمانی که پول به باشگاه می‌آید قدیمی‌ها را فراموش نکنند. هنوز که به کسی پول نداده‌اند و اگر قرار باشد این کار انجام شود اول به بازیکنان جدید پرداخت می‌شود. اما امیدوارم هرچه سریعتر پول ما را بدهند. ما از نیم فصل دوم سال قبل چنین مشکلی داریم و پولی نگرفته‌ایم من کل قرارداد سال دوم خودم را نگرفتم و خودشان هم خوب می‌دانند.

مظلومی در ادامه صحبت‌هایش گفت: چک باشگاه دست من است و وکیلم می‌گوید آن را بده تا روی آن اقدام کنم، اما من می‌گویم زشت است. این مسئله را به عهده خود فتح‌الله‌زاده گذاشتم اگر پول آمد و به ما پرداخت نکردند انصافا کار درستی نیست. من می‌گویم به بازیکنان جدید استقلال هم پول بدهند اما آنها هم نگویند که ما یک ریال هم نگرفتیم. چون من یکسال است که پول قراردادم را نگرفتم.

سرمربی سابق استقلال در خصوص عملکرد تیم سابقش در چند بازی گذشته گفت: استقلال سال گذشته از هفته دوم تا بیست و سوم صدرنشین بود. تیم‌های بزرگ همیشه اول فصل دچار مشکل هستند، پرسپولیسی‌ها نیز بخاطر آنکه دیر شروع کردند، ناهماهنگ هستند و از نظر تاکتیکی خیلی مشکل دارند ولی استقلال رفته رفته بهتر می‌شود و روند رو به رشد خود را نشان می‌دهد. من تصور می‌کنم در هفته‌های آینده تغییرات زیادی در جدول اتفاق بیفتد.

خبرنگاری پرسید، در یکی از بازی‌ها تماشاگران فرهاد مجیدی را تشویق کردند و فکر می‌کنید کار به آنجا بکشد که مظلومی را هم تشویق کنند، که سرمربی فصل گذشته استقلال گفت: من می‌خواهم مردم استقلال را تشویق کنند. امیدوارم من را روی سکوها تشویق نکنند چون اگر این کار را انجام دهند، خیلی‌ها ناراحت می‌شوند و عکس‌العمل‌های آنچنانی نشان می‌دهند.

وی افزود: اگر می‌خواستم دنبال این کارها باشم 5 سال دیگر هم در استقلال می‌ماندم. اگر روزی من را تشویق کردند، روی علاقه مردم نسبت به مظلومی است. همه مردم را دوست دارم و من هم دنبال خط دادن، حاشیه ایجاد کردن و این حرف‌ها نیستم.

وی در خصوص اینکه پس با این صحبت‌ها تشویق شما در کرمان نیز خودجوش اتفاق می‌افتد، گفت: صددرصد همین گونه است. خود دوستان هم می‌دانند با مس کرمان 6 گل از استیل‌آذین خوردیم اما مردم من را تشویق کردند. همه می‌دانند که چه اتفاقی افتاد که من در کرمان نتیجه نگیرم.

مظلومی در خصوص صحبت‌هایی که علی حاج اکبری علیه وی انجام داده است، گفت: من اصلا در خصوص این آقا صحبتی ندارم و در اندازه‌ای نیست که بخواهم در موردش صحبت بکنم. این حرف‌ها را در دهن این آقا گذاشتند. باید به او بگویید که آقایان خودشان بیایند و صحبت بکنند. آقایان اجازه بدهند دهان من بسته بماند که چرا بعد از دو سه هفته کار کردن او را کنار گذاشتند.

وی در خصوص اینکه شاید در صورت برکناری قاسم‌پور شما به عنوان مربی مس انتخاب شوید، گفت: فعلا قصد رفتن به جایی را ندارم و در کرمان فقط من گزینه سرمربی‌گری نیستم. اگر می‌خواستم روی نیمکت تیم بنشینم تا الان این کار را انجام داده بودم ولی خودم روی انتخاب تیم آینده‌ام وسواس دارم و دوست دارم تیم را خودم ببندم. من نمی‌خواهم تیم دیگران را تحویل بگیرم و اگر هم امسال نتوانم به خواسته‌ام برسم، سال آینده از ابتدای فصل کارم را انجام می‌دهم. در این دو سال خیلی خسته شدم و از لحاظ روحی و روانی آسیب دیدم.

سرمربی فصل گذشته تیم استقلال در خصوص اینکه دربی 75 نزدیک است و چه نظری در این خصوص دارید، گفت: نزدیک بود در استقلال چوبله پوبله شوم اما نگذاشتند. نمی‌دانم در آن 10 دقیقه چه اتفاقی افتاد که این گونه شد.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر این که اگر باز هم دربی برگزار شود و استقلال برنده باشد، شما آن حرکات را تکرار می‌کنید یا خیر، گفت: باز هم این حرکات را انجام می‌دهم و گل زدن به پرسپولیس برایم خوشآیند است چون مدام این تیم را می‌بردیم، زیاد به چشم نمی‌آمد ولی مطمئن باشید آن 10 دقیقه و گل زدن یک بازیکن دیگر تکرار نخواهد شد. دربی بسیار سخت است و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد. در همین بازی آخر که نتیجه را باختیم خیلی نگران بودم و حتی در زمانی که 2 بر صفر جلو بودیم نگران بودم. اما باید اعتراف کنم که دلم برای دربی تنگ شده است. مطمئن باشید آن دربی اتفاق افتاد و تمام شد اما من باز هم دربی‌ها را می‌برم.

مظلومی در پایان صحبت‌هایش در خصوص اینکه ژوزه اعلام کرده مرد دربی‌ها است، گفت: هنوز که چیزی نشان نداده و زمان هم ندارد. تا دربی 7، 8 روز بیشتر نمانده و مربی پرسپولیس هم بداند دربی ایران با همه دربی‌های دنیا متفاوت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
۰
۰
عزیزم برو به فکر کار باش مگو چیست کار؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها