امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۳۹۶۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با همبستگی که میان بازیکنان وجود دارد دلم روشن است به جام جهانی صعود می‌کنیم.

سایت فدراسیون فوتبال، محمدرضا خلعتبری در دیدار چهارشنبه شب مقابل تونس یک گل زد، یک پاس گل داد و یکی از موثرترین بازیکنان ایران بود.

وی پس از پایان این دیدار اظهار داشت: بازی خوبی بود و ما یک بازی منطقی انجام دادیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و بجز دو گلی که زدیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتر، برنده از زمین خارج شویم اما متاسفانه توپ‌هایمان وارد دروازه نشد و در روزی که تیم ایران شایسته پیروزی بود، نتوانست به آن دست یابد و در مقابل، تونسی‌ها تنها دو موقعیت داشتند که از آنها نهایت استفاده را کردند. امیدوارم مقابل لبنان با بازی خوب و یک نتیجه قابل قبول، سه امتیاز حساس آن دیدار را بدست آوریم.

وی درباره شرایط اردوی مجارستان و تمرینات گفت: در سه روز اول که در کمپ تیم ملی مجارستان بودیم، شرایط واقعا استثنایی بود و پس از آنکه به بوداپست هم آمدیم همه چیز خوب بود. در مجموع با اینکه زمان اردو یک هفته بود اما همه راضی بودند و تمرینات مفیدی را پشت سر گذاشتیم و در پایان هم یک دیدار تدارکاتی مناسب داشتیم زیرا تونس هم تیم قدرتمندی بود.

خلعتبری درباره دیدار با لبنان گفت: به نظر من شرایط تیم ملی بد نیست ضمن اینکه این اردوها برای آن است که ما در مسابقات اصلی و رسمی بتوانیم نتیجه بگیریم و اگر هم اشتباهاتی داریم که حتما داریم در مسابقات مهم آینده آنها را برطرف کنیم. ما در بازی با لبنان به سه امتیاز نیاز مبرم داریم و انشاالله با تمام وجود بازی خواهیم کرد تا با برد بیروت را ترک کنیم.

وی در پایان گفت: ما حتی در بازی با کره جنوبی هم که در مهرماه خواهد بود می‌توانیم پیروز شویم. تیم ما برابر این تیم چه در زمان دایی و چه زمان قطبی بازی‌های خوبی انجام داد اما نتوانست پیروز شود. اکنون تیم ما هدف دارد و آن هم صعود به جام جهانی است و یک مربی داریم که با تمام وجود کار می‌کند و زحمت می‌کشد تا تیم نتیجه بگیرد. ما هم باید به این زحمات پاسخ بدهیم و به همین دلیل در هر مسابقه برای برد به میدان می‌رویم زیرا لیاقت مردم ایران و هواداران تیم ملی خیلی بیشتر از اینهاست و انشاالله با صعود به جام جهانی بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها