يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۰۲۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۶ مرداد ۱۳۹۱

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، دادگاه استیناف بحرین در جلسه دیروزش، حکم خود را علیه «نبیل رجب» رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، رجب بدلیل شرکت در تظاهراتی بدون مجوز، به 3 سال زندان محکوم شد. این درحالی است که وی 3 ماه است به اتهام به اصطلاح اهانت به اهالی المحرق در یکی از شبکه‌های اجتماعی در اینترنت، در زندان به سر می‌برد.

این درحالی است که گروهی 19 نفره از قانونگذاران کنگره آمریکا در نامه‌ای به پادشاه بحرین خواستار آزادی "نبیل رجب" فعال برجسته حقوق بشر این کشور که اخیرا در حال گذراندن حبس 3 ماهه خود به دلیل صدور بیانیه‌ای ضد دولتی در شبکه اجتماعی "توئیتر" است، شده‌اند.

سازمان عفو بین‌الملل و چند سازمان فعال بین‌المللی در زمینه حقوق بشر تاکنون با صدور بیانیه‌هایی جداگانه بارها خواستار آزادی رجب شده‌اند اما آل‌خلیفه هیچ توجهی به این درخواست‌ها ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها