يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۲۰۴
زمان انتشار: ۲۱:۴۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۱
مردم زلزله‌زده شهرستان ورزقان با وجود آنکه به دنبال زلزله 6 ریشتری روز شنبه داغدار عزیزان از دست رفته‌شان بودند اما در راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال های گذشته شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر مردم زلزله زده شهرستان ورزقان در حالی که به دنبال زلزله 6 ریشتری روز شنبه این هفته داغدار عزیزان از دست رفته‌شان بودند اما در راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال های گذشته شرکت کردند.

در این راهپیمایی که با حضور استاندار آذربایجان شرقی و مسئولان و اقشار مختلف مردم شهرستان ورزقان برگزار شد، راهپیمایان در حالی که از سوی ائمه جمعه، علما و روحانیون و مسئولان محلی همراهی می‌شدند با فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، روز جهانی قدس یوم الله یوم الله ـ بنیانگذار این روز روح الله روح الله و حمایت از فلسطین سفارش امام است و ارسباران  اویاخدی ـ انقلابا دایاخدی وحدت هر چه بیشتر مسلمانان را برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها مورد تاکید قرار دادند.

مردم داغدار شهرستان ورزقان امروز با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس با لبیک به بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام عظمای ولایت اعلام کردند: تا آخرین قطره خون از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست خواهند کرد.

راهپیمایان امسال روز جهانی قدس ورزقان قبل از آغاز مراسم راهپیمایی در مراسم عزاداری عزیزان از دست رفته در زلزله اخیر این شهرستان که در گلزار شهدای  ورزقان برگزار شد شرکت کردند.

این مراسم با نوحه‌خوانی و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان برگزار شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها