أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۲۳۸
زمان انتشار: ۰۰:۵۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
مردم روزه دار ايران اسلامي در تمامي شهرها و روستاهاي كشورمان مانند33 سال گذشته بار ديگر شكوه حضور در راهپيمايي روز قدس را به نمايش گذاشتند.
حضور گسترده زائران و مجاوران مشهدي
در راهپيمايي روز قدس
راهپيمايان روز چهاني قدس از ساعت 9 صبح جمعه در ميدان شهداي مشهد اجتماع كرده و حركت خود را به سوي حرم مطهر امام رضا(ع) آغاز كردند. همچنين در طول مسير راهپيمايي آدمكهاي آمريكا و رژيم صهيونيستي توسط راهپيمايان به آتش كشيده شد. در ادامه اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين «مصطفي پورمحمدي» رئيس سازمان بازرسي كل كشور در جمع راهپيمايان در حرم مطهر رضوي سخنراني كرد.
مراجع تقليد دوشادوش مردم، حامي مظلومان فلسطيني
مراجع و علما قم دوشادوش مردم در اين راهپيمايي شركت كردند و حمايت خود از ملت مظلوم فلسطين و انزجار خود را از اسرائيل غاصب اعلام كردند. آيات عظام مكارم شيرازي و نوري همداني از مراجع تقليد، آيت الله فاضل لنكراني، آيت الله ابراهيم اميني، اعضاي جامعه مدرسين حوزه، تعدادي از نمايندگان مجلس خبرگان و آيت الله آملي لاريجاني و علي لاريجاني سران دو قوه قضائيه و مقننه در راهپيمايي روز جهاني قدس در قم شركت كردند.
حضور گسترده مردم
زلزله زده ورزقان در راهپيمايي روز جهاني قدس
مردم زلزله زده شهرستان ورزقان در حالي كه به دنبال زلزله 6 ريشتري روز شنبه اين هفته داغدار عزيزان از دست رفته شان بودند اما در راهپيمايي روز قدس با شكوه تر از سال گذشته شركت كردند . اين راهپيمايي با حضور استاندار آذربايجان شرقي و ائمه جمعه، علما و روحانيون و مسئولان محلي و اقشار مختلف مردم شهرستان ورزقان برگزار شد. راهپيمايي كنندگان امسال روز جهاني قدس ورزقان قبل از آغاز مراسم راهپيمايي در مراسم عزاداري عزيزان از دست رفته در زلزله اخير ورزقان كه در گلزار شهداي ورزقان برگزار شد، شركت كردند .
مردم عزادار آذربايجان شرقي نداي مرگ بر آمريكا و اسرائيل سردادند
مردم روزه دار و عزادار استان آذربايجان شرقي در آخرين جمعه از ماه رمضان با حضور يكپارچه در راهپيمايي روز جهاني قدس نداي مرگ بر آمريكا و اسراييل سر دادند. مردم تبريز در پايان اين راهپيمايي به سخنراني حجت الاسلام «ابوترابي فرد» نايب رييس مجلس شوراي اسلامي در خصوص جنايات صهيونيست ها در طول تاريخ گوش فرا داده و در پايان با فريادهاي الله اكبر خود مفاد قطعنامه اين روز را تاييد و رهسپار ميعادگاه نمازجمعه شدند. در مسيرهاي راهپيمايي، كمك هاي نقدي و غيرنقدي مردم استان براي كمك به زلزله زدگان شهرستان هاي اهر، هريس و ورزقان جمع آوري شد.
دل نوشته هاي شيرازي ها
در روز قدس ثبت شد
همزمان با برپايي راهپيمايي روز جهاني قدس دل نوشته هاي مردم شيراز در حمايت از مردم فلسطين و انزجار از اعمال مذبوحانه رژيم اشغال گر و جعلي اسرائيل ثبت شد . اين دل نوشته ها بر روي پارچه اي سفيد كه اعضاي كانون تخصصي همايش ها و مناسبت هاي استان فارس آن را حمل مي كردند، ثبت شد و جملاتي از جمله «مرگ بر آمريگا»، «مرگ بر اسرائيل » ، «روز قدس روز بيداري امت اسلامي است»، «تنها يك قدرم به پيروزي مانده» و «القدس لنا» به چشم مي خورد .
مردم اصفهان در راهپيمايي روز قدس نماد صهيونيست را آتش زدند
اصفهاني ها كه در صفوف فشرده از سه مسير اصلي خود را به ميدان امام رساندند، امسال نماد ديگري از شيطان صفتي و پرچم رژيم اشغالگر قدس را در ميان فريادهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل، آتش زدند.
مردم شهر حماسه و شهادت پارسال نيز نماد شيطان و شيطان پرستي را در روز قدس به آتش كشيده بودند.
شيعه و سني
در سيستان و بلوچستان «زنده باد فلسطين» را
فرياد زدند
اقشار مختلف مردم، طوايف و عشاير شيعه و سني سيستان و بلوچستان پرشورتر از سالهاي گذشته و با وجود گرماي بالاي 45 درجه سانتي گراد در اغلب نقاط اين خطه، مشت هاي خود را عليه اشغالگران گره زدند.
روزه داران سيستان و بلوچستان پايان كشتار مسلمانان بي دفاع و مظلوم به دست صهيونيستها و رهايي قبله نخست مسلمين از چنگال اشغالگران را خواستار شدند.
گفتني است به گزارش خبرنگار كيهان از ايوان غرب با وجود گرد و غبار شديددر استان ايلام مردم در راهپيمايي روز قدس حضوري پرشوري داشتند.
همچنين خبرنگار ما از قشم گزارش داد مردم اين جزيره با وجود،گرماي بالاي 45 درجه و رطوبت زياد هوا در راهپيمايي روز قدس شركت و از آرمان هاي ملت مظلوم فلسطين دفاع كردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها