کد خبر: ۷۴۳۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
آخرین باری که مسی قراردادش را بابارسا تمدید کرده بود، در دسامبر سال 2009 و در دوران ریاست خوان لاپورتا بود.
Messi
FC Barcelona

سایت گل- سران باشگاه بارسلونا این روزها در حال بررسی پرونده تمدید قرار داد ستاره دیگری هستند: لیونل مسی

 و حالا درنظر دارند تا قراراداد کنونی ستاره آرژآنتینی شان را بهبود بخشند. هنوز تاریخ قطعی و مشخصی برای نشستن گرد میز مذاکره اعلام نشده ولی این موضوعی است که به طور قطع در طول فصل جاری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. چرا که دلایل لازم و کافی برای تمدید قرارداد این ستاره آرژآنتینی موجود است

آخرین باری که مسی قراردادش را بابارسا تمدید کرده بود، در دسامبر سال 2009 و در دوران ریاست خوان لاپورتا بود. از آن زمان اتفاقات زیادی رخ داد و این ستاره آرژانتینی 3 سال به صورت متوالی توپ طلا را فتح کرده است و این روزها همه او را به عنوان بهترین بازیکن دنیا ویکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان می شناسند. از نظر اقتصادی هم تغییرات زیادی ایجاد شده ومیزان مالیات در کاتالونیا افزایش یافته.


البته جالب اینجاست که مسی خودش چنین درخواستی نداشته و هیچ مورد اورژانسی ای وجود ندارد و هیچ وقت چنین خواسته ای مطرح نشده. اما افزایش رقم دستمزداو، اتفاقی است که طبیعی به نظر می رسد و همه از آن استقبال خواهند کرد. چون مسی برنده تاثیرگذارترین بازیکن بارسا از همه نظر است ؛ از حق پخش تلویزیونی گرفته تا تجارت و میزان فروش بلیط ها. از همین رو سران باشگاه برای امتداد این ارتباط خوب و طولانی تر کردن روزهای حضور ستاره آرژانتینی در تیمشان، تصمیم گرفته اند تا دستمزد مسی را افزایش دهند.

آخرین باری که مسی قراردادش را بابارسا تمدید کرد، به ادامه حضورش در این تیم تا سال 2016 قطعیت بخشید ؛ لئو در آن سال 29 ساله خواهد بود و حالا شنیده می شود که درقرارداد جدید، دو تا چهار سال دیگر به این مدت اضافه خواهد شد تا خواسته دو طرف محقق شود. البته این ها تنها در حد حرف بوده؛ ولی رابطه خوب ساندرو روسل با خود لیونل مسی، اعضای خانواده او و مدیربرنامه هایش نکته ای است که نباید نادیده گرفته شود.

حال باید منتظر ماند و دید که این جلسه چه زمانی برگزار شده و چه زمانی این نکات ریز نهایی شده و امضای مسی زیر آن قرار می گیرد.

مسی تا به حال 5باربا بارسا قرار داد امضا کرده:

اولین بار در ژوئن سال 2005 بود که او اولین قرارداد حرفه ای اش بابارسا تاسال 2012 را به امضا رساند.ستاره ای که رکساچ او را کشف کرده بود، حالا به آرزویش رسیده بود

سپتامبر 2005

قراردادی جدید آن هم بعد از چند ماه؛ رقم دستمزد مسی افزایش یافت و رقمی معادل با دستمزد سایر بازیکنان بارسا برای به امضا رسید. سران بارسا خیلی زود برای انکه ستاره شان را از دست ندهند، دست به کار شدند. این اتفاق در همان سالی رخ داد که کاپلو خواهان انتقال قرضی مسی به یووه شد

ژانویه سال 2007

قراردادی جدید که تا سال 2014 اعتبار داشت و مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او 150 میلیون یورو ثبت شد. مسی درکنار رونالدینیو، رشد کرده بودو یک ستاره تمام عیار شده بود

ژوئن سال 2008

بارسا فصل را بدون جام به پایان برد و سران این باشگاه تصمیم به تمدید قرارداد ستاره شان گرفتند. تصمیم جنجالی دیگر، تصمیم گزینش گواردیولا به عنوان مربی جدید بارسا بود.

سپتامبر سال 2009

مسی فصل 9-2008 را با 38 گل به پایان برد و در آن فصل بارسا به یک قهرمانی با ارزش سه گانه دست یافته بود. او قراردادش را تا سال 2016 تمدید کرد و مبلغ مربوط به جدایی زودهنگامش، به 250 میلیون یورو افزایش یافت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها