يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۴۵۵
زمان انتشار: ۲۱:۵۱     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱
گروهک ارتش آزاد در ادامه جنایات خود در حق مردم سوریه، سه عضو از جمله رئیس یک عشیره سرشناس استان الرقه سوریه را سر برید.
فارس، با آنکه القدس العربی اعلام کرد که ترکیه از گروهک ارتش آزاد خواست تا تصویربرداری از جنایات خود در حق مردم (مانند اعدام آنان با شیوه‌های مختلف) را متوقف کند تا به وجهه افراد مسلح در سوریه آسیب وارد نشود، افراد مسلح وابسته به ارتش آزاد جنایتی جدید و مشابه در استان الرقه در شمال سوریه مرتکب شدند.

به گزارش الحقیقه، گروهک‌های وابسته به ارتش آزاد (زیر شاخه شورای ملی مخالفان سوریه) یکی دیگر از خونین‌ترین جنایات خود را در استان الرقه انجام دادند.

الحقیقه نوشت: افراد مسلح ارتش آزاد موسوم به عناصر «گردان آزادگان فرات» در تاریخ پنجشنبه ۱۶ آگوست (۲۶ مردادماه) رئیس یکی از قبایل عشیره‌ای، یکی از ریش‌سفیدان منطقه معروف به «شیخ جمعان الکشر الخفاجی» را به همراه برادرزاده و یکی از معاونانش ربودند.

بنا بر این گزارش، این ربایش در روستای مسکنه در نزدیکی شهر الرقه رخ داد و افراد مسلح آنان را سر بریدند و اجساد آنان را در ورودی روستای الخفسه نزدیک به منطقه ربایش انداختند.

ارتش آزاد ادعا کرده است که این اقدام را پس از مرگ ابوحمزه یکی از فرماندهان میدانی خود انجام داده است. اما یکی از اهالی منطقه به الحقیقه اعلام کرد که ارتش آزاد قبل از این ماجرا یکی از اعضای عشیره را ربود و خواستار باجی هنگفت برای آزادی آن در حدود 200 میلیون لیره سوریه شد اما مذاکرات بزرگان قبایل با افرادی از ارتش آزاد در جریان بود که عناصر ارتش آزاد اقدام به ربایش سه نفر مذکور کردند سپس آنان را به شکلی فجیع کشتند.

در روزهای اخیر اقدامات وحشیانه گروهک‌های مسلح و اعدام افراد به جرم حمایت از نظام سوریه از طرق مختلف مانند اعدام با گلوله از نزدیک یا سربریدن یا پرتاب کردن از بالای ساختمان‌های بلند بشدت افزایش یافته است تا جایی که برخی افسران اطلاعات ترکیه به افراد مسلح تحت حمایت خود در شهر حلب اعلام کردند که این اقدامات به وجهه آنان و شعارهای آنان که آزادی‌خواهانه است صدمه می‌زند و نباید از جنایات خود تصویربرداری کنند.


جنایتی دیگر از گروهک‌های مسلح سوریه در حق مردم بیگناه شهر الرقه

حسن بصری اوزبی نایب رئیس حزب کار ترکیه اعلام کرد که دولت این کشور با برپایی چادرهایی برای کسانی که آنان را پناهجوی سوری می‌نامد، عملا به میزبان افراد مسلح تروریست تبدیل شده است و هم‌اکنون 5 هزار فرد مسلح در این اردوگاه‌ها هستند که به سوریه اعزام خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها