أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۴۶۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۱

فردا: تعدادی از مدیران مسئول برخی از رسانه‌ها در روزهای گذشته به یک نهاد امنیتی احضار شده و تذکرهایی در مورد رویکرد رسانه‌ای خود دریافت کرده‌اند.

در میان این رسانه‌ها، مسئولان برخی از نشریات، روزنامه‌ها و سایت‌ها بوده‌اند که به‌دلیل انتشار برخی مطالب ساختارشکنانه و یا مغایر با امنیت کشور از سوی این نهاد با آن‌ها برخورد و در خصوص ضرورت اصلاح رویه نادرست موجود تذکرات جدی نیز داده شده است.
 
شنیده‌ها حکایت از این دارد که احضار این افراد در طول دو هفته گذشته انجام شده است.
 
شرایط حساس کشور و لزوم عبور مدبرانه از این فضا، موجب شده است که نهادهای ذی‌صلاح تدابیر ویژه‌ای را برای اصلاح رویه رسانه‌هایی که اقتضائات شرایط موجود را در نظر نمی‌گیرند، در نظر بگیرند و در گام اول، به احضار و بیان تذکر جدی به مسئولان این رسانه‌ها اکتفا شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها