أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۴۹۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا ضمن تشريح آخرين وضعيت ترافيكي در جاده‌هاي كشور از رانندگان تهراني كه قصد سفر به شمال كشور را دارند خواست تا حد امكان از محور فيروزكوه استفاده كنند.
ایسنا، در تشريح آخرين وضعيت ترافيكي جاده‌هاي كشور با بيان اينكه بار خروجي از صبح امروز به سمت شهرهاي زيارتي و سياحتي افزايش يافته است، اظهار كرد: در محور كرج – چالوس ترافيك پرحجم گزارش شده است.

وي ادامه داد: همچنين از ميدان اميركبير تا تونل كندوان در محور كرج چالوس ترافيك سنگين و از تونل كندوان تا سياه بيشه به سمت مرزن آباد نيز ترافيك نيمه سنگين گزارش شده است.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا همچنين با بيان اينكه در جاده هراز نيز تردد پرحجم گزارش شده است، خاطرنشان كرد:‌در آزادراه قزوين رشت محدوده رودبار و منجيل نيز تردد پرحجم همراه با ترافيك نيمه سنگين گزارش شده است.

به گفته سلبي در محورهاي خروجي به سمت تهران، كرج و قزوين حجم تردد زياد اعلام شده است.

وي با بيان اينكه محورهاي ورودي به مشهد و قم نيز داراي ترافيك پرحجم است، خاطرنشان كرد: در محورهاي منتهي به اصفهان و شيراز تاكنون مشكلي گزارش نشده است.

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا از رانندگان تهراني و ساير هموطنان كه قصد مسافرت به شمال كشور را دارند خواست از محور فيروزكوه براي تردد استفاده كنند چرا كه در اين محور بار ترافيكي خاصي گزارش نشده است.

سلبي همچنين درباره وضعيت ترافيكي در محورهاي منتهي به شهرهاي زلزله زده آذربايجان شرقي نيز خاطرنشان كرد: در اين محورها نيز مشكل ترافيكي گزارش نشده و تردد در آن روان است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها