أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۴۵۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
فارس به نقل از خبرگزاری یونایتدپرس نوشت: این تحقیقات حاکی است: رکود اقتصادی باعث شده است که بیش از یکهزار انگلیسی در سالهای 2008 تا 2010 میلادی خودکشی کنند.

در این تحقیقات آمده است: 846 مرد و 155 زن در طول دوره زمانی 2008 تا 2010 میلادی به علت دشواریهای مالی ناشی از رکود اقتصادی خودکشی کرده اند.

این تحقیقات افزود: بیشترین موارد خودکشی در سالهای 2008 تا 2009 میلادی بعد از رکود اقتصادی

بوده است که این رکود اقتصادی باعث ریاضت اقتصادی شد و بسیاری از مردم شغل خود را از دست دادند و هزینه سنگین انسانی را به همراه آورد.

این تحقیقات خاطرنشان کرد: میانگین خودکشی درمناطقی که شاهد بیکاری بود، افزایش یافت و عوارض و پیامدهای زیادی برای افراد و خانواده ها برجای گذاشت و این میانگین با توجه به ارزیابیها از بازار کار با احتمال افزایش روبرو است زیرا این ارزیابیها نشان می دهد که بازگشت به مرحله قبل از رکود اقتصادی تا قبل از فرارسیدن سال 2017 میلادی میسر نخواهد بود.

تحقیقات در گذشته نیز از ارتباط بین بیکاری و افزایش میانگین خودکشی در انگلیس خبر داده بودند.

این درحالی است که جدیدترین آمارهای منتشر شده، از افزایش 15درصدی مرگ و میر ناشی از مصرف الکل و مواد مخدر در انگلیس حکایت دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها