أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۴۵۱۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۱
دیدار تیم‌های فوتسال فرش آرا مشهد و صبای قم در حالی با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم فرش آرا به پایان رسید که کتک‌کاری بازیکنان، هوادارن و داوران چاشنی اصلی این بازی بود.
فارس، این دیدار که در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار شد با حاشیه‌های فراوانی همراه بود.

با اینکه بیش از 3 هزار تماشاگر این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کردند اما بازهم عدم حضور نیرویی انتظامی در سالن مسابقه سبب به وجود آمدن درگیری بازیکنان و ورود هواداران به داخل زمین مسابقه و در نهایت توقف 30 دقیقه‌ای بازی شد.

در این مسابقه قدرت بهادری 2 گل و امیر رئیسی 3 گل برای تیم فرش آرا و اصغر حسن‌زاده یک گل، محمد برزگر یک گل و علیرضا وفایی 2 گل برای تیم صبای قم به ثمر رساندند.

در حالی که تیم فوتسال صبای قم تا 4 دقیقه مانده به پایان بازی 4بر 3 از حریف مشهدی خود پیش بود، تیم فرش آرا موفق شد با گرفتن خطای ششم، گل تساوی را از روی نقطه دوم پنالتی به ثمر برساند که همین امر سبب اعتراض شدید بازیکنان تیم فوتسال صبا و متشنج شدن فضای سالن مسابقه شود.

بعد از این پنالتی بازیکنان فرش آرا فشار خود را بروی تیم صبا بیشتر کردند که در نهایت در یک دقیقه مانده به پایان بازی موفق شدند گل پیروزی بخش خود را به ثمر برسانند که این مسئله سبب اعتراض تیم صبا به نحوه قضاوت بازی و در نهایت پرتاب بطری‌های آب از سمت هواداران به داخل زمین شد.

بر اثر پرتاب بطری به داخل زمین برخی از بازیکنان صبا آسیب دیدند و دروازه‌بان تیم صبا نیز به دلیل برخورد یکی از همین بطری‌ها به صورتش نقش بر زمین شد، پس از آن کاپیتان تیم صبا با حمله به سمت داور و ضربه زدن به وی سبب شد تا داور در 29 ثانیه مانده به پایان بازی سوت توقف مسابقه را به صدا در آورد.

توقف بازی سبب درگیری شدید بازیکنان و کادر فنی صبا با داوران و همچنین ماموران حراست شد به نحوی که سرپرست تیم صبا دست یکی از ماموران حراست این بازی را به شدت گاز گرفت و سبب مصدومیت وی شد.

برخی از بازیکنان صبا با فحاشی به هواداران سبب شدند تعدادی از هواداران به داخل زمین مسابقه وارد شوند و با بازیکنان صبا درگیری شدید فیزیکی پیدا کنند که با فرار بازیکنان به داخل رختکن این درگیری به راهروهای سالن مسابقه کشیده شد.

پس از 30 دقیقه توقف بازی با وساطت ناظر فدراسیون و حضور تنها 6 نفر از ماموران کلانتری، 29 ثانیه پایانی این بازی از سر گرفته شد و بازی با نتیجه 5 بر 4 به سود تیم فرش آرا به پایان رسید.

در حالی که در هفته اول رقابت‌ها مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان قول داده بودند تا ظرف مدت یک هفته مشکل گرمای سالن را حل کنند، اما با گذشت دو هفته همچنان هوای نامطبوع و گرمای زیاد سالن سبب اذیت هواداران و بازیکنان شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها