امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۷۴۷۳۷
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
دو مدرسه ابتدایی تحت عنوان برکت به همت یکی از مراکز وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و از سوی رهبری در قم احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی‌ (ره) دو مدرسه از سوی مقام معظم رهبری به دانش‌اموزان قمی اهدا شد.

 این دو مدرسه ابتدایی که در شهرستان قم روستاهای حسین‌آباد (میش‌مست) و جنت‌آباد تحت عنوان مدارس برکت با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 840 میلیون ریال احداث شده‌اند، دارای استانداردهای ملی از جمله فضای آموزشی، فضای پرورشی، محوطه‌سازی و دیوارکشی است.

این مدارس با 636 متر مربع مساحت در روز چهارشنبه یکم شهریورماه با حضور مسئولان استان قم، سازمان تجهیز و نوسازی مدارس و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرای فرمان حضرت امام(ره) افتتاح می‌شود.

عملیات احداث 155 و 156 مدرسه برکت در حدود 10 ماه به طول انجامیده که فردا پس از برگزاری مراسم افتتاح تحویل آموزش و پرورش استان قم می‌شود.

مدارس برکت طبق فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، از مهر ماه 1387 در مناطق محروم کشور با اختصاص بیش از 640 میلیارد ریال اعتبار در حال احداث است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
تسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۴۵ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
۲
۰
زنده باد رهبری...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها