يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۴۷۷۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۱
به گزارش «ندای انقلاب» ، در حالیکه قریب به ۱۰ ماه تا موعد تقریبی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده برخی افراد با سواستفاده از منابع دولتی به دنبال جذب فعالان رسانه ای برآمده اند.
بر اساس اخبار رسیده به ندای انقلاب، طی هفته های اخیر حقوق و مزایای خبرنگاران رسانه های نزدیک به کاندیداهای احتمالی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری افزایش قابل توجهی یافته است.
در حالیکه گفته می شود حقوق خبرنگاران در دو روزنامه صبح نزدیک به یک کاندیدای احتمالی قریب به ۲۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده و برخی اخبار حکایت از تلاش تیم رسانه ای حامی وی، برای راه اندازی یک خبرگزاری و یا اجاره یکی از خبرگزاری های فعلی ایران دارد، در جبهه رقیب نیز حقوق و مزایای خبرنگاران روزنامه ی وابسته به سازمانی حمایتی، که وظیفه اصلی آن حمایت از طبقات کارگر و کارمند است، تا سقف ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
این در حالیست که موسسه «الف» به عنوان صاحب امتیاز این نشریه بدنبال به کارگیری برخی فعالان رسانه ای «خانه نشین» (برخی روزنامه نگاران حامی فتنه ۸۸) است.
انتشار اخباری از این دست بی تردید در رأی و نظر مردم بی تاثیر نخواهد بود، چراکه در شرائطی که تحریم ها اقتصاد مقاومتی را بیش از هر زمان دیگر ضروری می نماید و فراهم کردن فرصت کار و تلاش برای مدیران امری ضروریست، برخی با دامن زدن به مباحث انتخاباتی و تشکیل ستادهای انتخاباتی مجازی اقدام به ریخت و پاش از پول بیت المال می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها