أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۵۰۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۷     ۰۱ شهريور ۱۳۹۱
دستيار ويژه وزير خارجه ايران با تأكيد بر لزوم مقابله با اقدامات ضد حقوق بشري رژيم صهيونيستي، بيانيه سخنگوي كاترين اشتون، نماينده عالي اتحاديه اروپايي درباره مواضع اخير مقامات كشورمان در مورد اين رژيم را گستاخانه دانست و محكوم كرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه كشورمان با اشاره به كارنامه شش دهه نقض فاحش حقوق بشر و ظلم و جنايات آشكار رژيم صهيونيستي بر مردم مظلوم فلسطين، برخي مدعيان مبارزه با نژاد پرستي و حمايت از حقوق بشر را به شكستن سكوت در برابر كانون بي ثباتي منطقه فراخواند.

سخنگوي وزارت امور خارجه كشورمان، قطعنامه‌هاي سازمان ملل در محكوميت رژيم صهيونيستي را مورد توجه قرار داد و با بيان اين كه اين رژيم و حاميان غربي آن در مورد رفتار خود لازم است به جامعه جهاني پاسخگو باشند، بر اجراي اصول حقوق بشر از جمله حق حيات و حق تعيين سرنوشت و نيز اجراي اصول حقوق بشر دوستانه در صيانت از حقوق مردم فلسطين تأكيد كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها