کد خبر: ۷۵۶۵۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۰۵ شهريور ۱۳۹۱
مربی تیم ملی واترپلوی جوانان گفت: خبر تعلیق فدراسیون شنا را شنیده‌ام، اما مسئولان گفته‌اند تمرینات را ادامه دهیم، چون تیم به قزاقستان اعزام می‌شود.

وحید رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم ملی در آستانه رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان اظهار داشت: وقتی از ترکیه برگشتیم تمرینات را آغاز کردیم و روزی دو جلسه تمرین کردیم؛ در تعطیلات عید فطر هم بازیکنان دو روز استراحت کردند. تا چهارشنبه هم اگر مشکلی پیش نیاید به قزاقستان اعزام خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: در راه آماده‌سازی خود چندین بار با تیم ملی بزرگسالان بازی کردیم. شرایط نسبتا خوبی هم داریم و امیدواریم با برنامه‌ریزی خوب در تعطیلات تهران به مشکلی برنخوریم.

مربی تیم ملی واترپلو جوانان درمورد اردوی تدارکاتی ترکیه گفت: ملی‌پوشان چند روز در اردو بودند و این نکته بسیار مثبتی بود. چند بازی تدارکاتی خوب هم برگزار کردیم. توقع ما برای برگزاری بازی دوستانه بیشتر از این بود، اما همین تعداد بازی‌هایی که داشتیم هم خوب بود.

رضایی افزود: نفراتی که می‌خواستیم را در ترکیه مورد آزمایش قرار دادیم و تا حدود زیادی به ترکیب اصلی نزدیک شدیم. با 15 بازیکن به ترکیه رفته بودیم توانستیم بازیکنانی که می‌خواستیم را برای رقابت‌های قزاقستان انتخاب کنیم.

وی درمورد اعزام یا عدم اعزام تیم ملی جوانان به رقابت‌های آسیایی قزاقستان تصریح کرد: ما هم در همین حد شنیده‌ایم، اما مرجع ما فدراسیون است و به ما گفته‌اند تمرینات خود را ادامه دهید، چون تیم اعزام خواهد شد.

مربی تیم ملی واترپلو جوانان خاطرنشان کرد: ما هم به بازیکنان اعلام کرده‌ایم که اصلا به این موضوع فکر نکنند. اگر اعزام نشویم باید برای آینده برنامه‌ریزی کنیم. در همین حد شنیده‌ایم که فدراسیون مشکل داشته و تعلیق شده است، اما مسئولان فدراسیون و سرپرست تیم ملی اعلام کرده‌اند که کارهای مربوطه انجام شده و درحال نامه نگاری هستند.

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان آسیا اوایل شهریور ماه سال‌جاری به میزبانی شهر آلماتی قزاقستان برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها