کد خبر: ۷۶۷۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۶     ۱۱ شهريور ۱۳۹۱
رييس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدن ايران (ايميدرو) از رشد توليد محصولات استراتژيك معدني در سال جاري خبر داد.
فريدون احمدي در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: طبق برنامه پيش‌بيني شده توليد فولاد خام در سال جاري با 14 درصد رشد از 14 ميليون و 133 هزار تن در سال گذشته به 16 ميليون و 55 تن در سال جاري افزايش مي‌يابد.



وي ادامه داد: در سال جاري توليد انواع محصولات فولادي نيز 9.2 درصد افزايش خواهد يافت؛ به‌گونه‌اي كه توليد آن از 17 ميليون و 86 هزار تن در سال گذشته به 18 ميليون و 652 هزار تن افزايش مي‌يابد.

رييس هيات عامل سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدن ايران افزود: توليد سنگ‌آهن در سال جاري 12 درصد افزايش خواهد يافت؛ به‌گونه‌اي كه مقدار آن از 26 ميليون و 582 هزار تن در سال گذشته به 29 ميليون و 760 هزار تن در سال جاري افزايش مي‌يابد.

احمدي با بيان اينكه توليد شمش آلومينيوم نيز در سال جاري با رشد 22.3 درصدي همراه خواهد شد، تصريح كرد: توليد اين محصول از 328 هزار تن سال گذشته به 402 هزار تن در سال جاري افزايش مي‌يابد.

وي خاطرنشان كرد: در سال جاري 16 طرح بزرگ معدني و صنايع معدني با سرمايه‌گذاري بيش از 2900 ميليارد تومان به بهره‌برداري خواهد رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها