کد خبر: ۷۷۷۶۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۶ شهريور ۱۳۹۱
این حزب در ادامه برنامه تبلیغاتی انتخابی خود مدعی شد: دولت آمریکا با متحدان اروپایی و حتی روسیه و چین به توافقات بی سابقه ای درباره ی تشدید تحریم های سازمان ملل علیه ایران رسیده است که ایران در این مسیر تنها می شود.

همواره با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری آمریکا؛ نامزدهای انتخاباتی این کشور برای جلب نظر لابی صهیونیست در این کشور تمام  تلاش خود را به کار می بندند. این افراد و احزابشان سعی می کنند تا مسائلی را مطرح کنند که لبخند رضایت را بر لبان صهیونیست ها بنشاند تا در ادامه لابی صهیونیست نیز حمایتهای مالی و معنوی اش را برای روی کار آمدن آن فرد و حزب دریغ نکند. 

به گزارش سرویس بین الملل بی باک، کاندیدای انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا این روزها برای مقتدر نشان دادن خود در قبال ایران حتی با اعمال سختگیرانه سعی در سبقت گرفتن از همدیگر هستند.

سه شنبه شب حزب دموکرات به مناسبت افتتاح ستاد تبلیغاتی شان در شهر شارلوت واقع در ایالت کارولینای شمالی از برنامه های جدید خود برای 4 سال آینده اش پرده برداری کرد. در این مکان قرار است باراک اوباما به طور رسمی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در روز 6 نوامبر معرفی شود.


در برنامه حزب دموکرات آمریکا اگرچه از راه حل دیپلماسی در قبال ایران سخن به میان آمده است اما نهایتا برای جلب نظر صهیونیستها سعی کرده اند تا طرح برخی ادعاهای سختگیرانه از رقیب خود عقب نمانند.

در برنامه های این حزب آمده که اوباما معتقد است که دیپلماسی؛ بهترین و مهمترین روش در عین حال با تأثیرگذاری بالا است. با این حال او به این موضوع اشاره کرد که مدت زمان یک راه حل دیپلماسی نمی تواند تا ابد باشد و در ادامه آن روش های دیگری از جمله راه حل نظامی به میان می آید. البته طبق مسئولیت هایمان ما تمام تلاشمان را می کنیم تا فشارها را علیه ایران افزایش دهیم و این کشور را مجبور کنیم که به تعهدات ما عمل کند و به جامعه ی بین الملل ملحق شود.

این حزب در ادامه برنامه تبلیغاتی انتخابی خود بدون هیچ اشاره ای به شکستهای مکرر آمریکا برای به انزوا کشاندن ایران؛ مدعی شد: دولت آمریکا با متحدان اروپایی و حتی روسیه و چین به توافقات بی سابقه ای درباره ی تشدید تحریم های سازمان ملل علیه ایران رسیده است که ایران در این مسیر تنها می شود.

در برنامه این حزب همچنین ذکر شده است که اگر اوباما در مبارزات انتخاباتی ماه نوامبر پیروز شود، روی کنگره ی آمریکا و متحدان خارجی اش کار می کند تا تحریم های علیه ایران را افزایش دهند. تنها دلیلشان هم این است که ایران هنوز صلح آمیز بودن برنامه ی هسته ای خود را ثابت نکرده است.

میت رامنی، رقیب اوباما در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری نیز هفته ی پیش در ستاد جمهوری خواه خود، اوباما و سیاست خارجی دولتش را خصوصا در رابطه با ایران به شدت مورد انتقاد قرار داد. وی همچنین در گذشته اعلام کرده بود که اگر رئیس جمهور شود روش خشونت را در ارتباط با ایران به اجرا خواهد گذاشت و حمله به تهران را پیش خواهد گرفت.


در حالی احزاب آمریکایی برای جلب نظر لابی صهیونیست از برنامه های آتی خشونت آمیز و سختگیرانه خود در قبال ایران سخن به میان می آورند که همین چند روز پیش روزنامه اسرائیلی هاآرتص در موضعی انفعالی پیشنهاد داده بود تا برای جلوگیری از خطر جنگ و نیز بهبود روابط، رئیس‌جمهوری آمریکا به تهران سفر کرده و مستقیم وارد مذاکره با ایران شود.


بنا بر این گزارش، تحلیلگر این روزنامه، نخست با اشاره به تلاش‌های فراوان نتانیاهو برای جلوگیری از سفر «بان کی مون»، دبیر کل سازمان ملل به تهران و حضور در اجلاس عدم تعهد، نوشته‌‌ همان گونه که دیده شد، این تلاش‌ها با موفقیت همراه نبود و اصولاً گویا خود نتانیاهو نیز دیگر انتظار ندارد که تحریم‌ها و تبعیض‌ها، تغییری در رویکرد ایران پدید آورد.

لینک:

http://de.rian.ru/politics/20120904/264358034.html

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها