أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۷۸۰۰۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۸ شهريور ۱۳۹۱
ایسنا، رامین مهمان پرست با ابراز نگرانی شدید از صدور احکام زندان برای تعدادی از زندانیان سیاسی بحرین، این احکام را ادامه سیاست اشتباه و بی نتیجه سرکوب و برخورد امنیتی با حرکت مسالمت آمیز مردم بحرین توصیف کرد.

مهمان پرست، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقض آشکار حقوق بشر در بحرین که مورد اعتراض مراجع ذیربط بین المللی واقع شده است، حکومت اين کشور را به رعايت حقوق اساسی مردم فراخواند و افزود: جمهوری اسلامی ایران همان طور که قبلا نیز اعلام کرده، تنها راه حل بحران بحرین و بازگشت ثبات و امنیت به این کشور را پاسخ مسئولانه به مطالبات مشروع مردم می داند و تاکید می‌کند استمرار سیاست اشتباه کنونی موجب پیچیده‌تر شدن اوضاع در این کشور می‌شود که آثار منفی آن به کل منطقه نیز مترتب خواهد شد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها