کد خبر: ۷۸۳۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۶     ۲۰ شهريور ۱۳۹۱
یادواره سردار شهید حاج احمد کریمی و شهدای بزرگوار شهرک امام خمینی(ره) با حضور فرمانده سپاه علی بن‌ ابیطالب(ع) در مسجد قدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب، در این مراسم که به همت پایگاه شش حوزه پنج شهید رجایی و با حضور سردار مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع)، امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، اریسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و همچنین فرماندهان، بسیجیان، پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده معظم شهدا، نمازگزاران مسجد قدس و سایر امت حزب الله برگزار شد، یکی از راویان دفاع مقدس، به بیان روایاتی در ارتباط با عبادت و بندگی خدا و نیز ارزش‌های ایثار و شهادت پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی جوشقانیان گفت: دیروز برای معنویت و نورانیت افراد به سمت خدای متعال بود.

وی با بیان اینکه در «ایاک نعبد و ایاک نستعین» نماز سخن فقط از نستعین نیست، گفت: عطر و بوی بندگی خدا باید آمیخته با بوی امام زمان(عج) باشد. ویژگی عمومی شهیدان عزیز ما همین عبودیت و بندگی خدا بود.

این راوی دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا برای این است که یاد خدا در زندگی پررنگ شود.

گفتنی است حجت الاسلام محمدی امام جماعت مسجد قدس نیز طی سخنانی با تشکر از حضور مهمانان در این محفل نورانی اظهار کرد: با ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت، روز به روز بر اقتدار و صلابت نظام اسلامی افزوده شده و این نظام به دست امام زمان(عج) می‌رسد.

شعر خوانی نادر بختیاری درباره وطن و شهید، مداحی محمد ایرانی و قرائت اشعار حماسی و عرفانی در باب شهدا توسط مهدی احمد کافشانی از دیگر بخش‌های این یادواره بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها