أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۷۸۸۲۸
زمان انتشار: ۱۶:۴۲     ۲۲ شهريور ۱۳۹۱
سخنگوی وزارت خارجه کشورمان ضمن محکومیت انتشار فیلم اهانت‌آمیز آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) این اقدام را نفرت‌انگیز خواند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامین مهمان‌پرست سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انتشار فیلم آمریکایی توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام(ص) را اقدامی نفرت‌انگیز خواند و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران توهین به مقدسات اسلامی را قویا محکوم کرده و با احساسات جریحه‌دار شده امت اسلامی ابراز همدردی می‌کند.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران در ادامه هشدارهای قبلی تأکید می‌کند سکوت سیستماتیک و مستمر دولت آمریکا نسبت به اینگونه اقدامات منزجرکننده که در راستای اسلام‌ستیزی انجام می‌شود، عامل اصلی استمرار این اقدامات است.

مهمان‌پرست تأکید کرد: اسناد متعدد سازمان ملل و یونسکو بر تعهدات دولت‌ها در زمینه پرهیز از انتشار تنفر فرهنگی تأکید می‌کند و دولت آمریکا فراتر از این تعهدات حقوقی از نظر اخلاقی هم مسئولیت مستقیمی در توقف این روند خطرناک گسترش تنفر فرهنگی و توهین به مقدسات امت عالیه اسلام دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها