يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۷۹۰۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۸     ۱۴ دی ۱۳۸۹
به گزارش فارس، ‌دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري يكشنبه هفته جاري‌ از بركناري ۱۴ نفر از مشاوران رئيس جمهور خبر داد كه در اين خبر از مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران به عنوان يكي از مشاوران بركنار شده رئيس جمهور ياد شده بود.

پس از انتشار اين خبر، مهدي چمران در گفت‌وگو با فارس به اعلام بركناري‌اش از مشاروت احمدي‌نژاد واكنش نشان داد و گفت كه بنده اصلاً ‌‌مشاور رئيس جمهور نبودم كه بركنار شوم.

وي با بيان اينكه بنده ‌‌مشاور رئيس جمهور نبودم كه لغو شده باشد‌، گفت: احمدي‌نژاد در دولت نهم براي بنده حكم مشاور ‌صادر كرده بود اما به دليل اينكه طبق مصوبه مجلس، اعضاي شوراي شهر نمي‌توانند مشاوران رئيس جمهور باشند، ‌اين حكم خود به خود لغو شد.

رئيس شوراي شهر تهران تصريح كرد: به دليل مصوبه مجلس، حتي آقاي زريبافان و خانم سلطانخواه نيز در دوره شوراي شهر دوم از سمت مشاور رئيس جمهور كنار رفتند و در شورا ماندند.

چمران در خصوص اينكه آيا در دولت دهم براي شما حكم مشاوره صادر شده بود؟ تأكيد كرد كه در دولت دهم هيچ‌‌گونه حكم مشاور رئيس جمهور براي بنده صادر نشده ‌و اصلاً نمي‌توانسته صادر شود، زيرا كسي كه عضو شوراست، نمي‌تواند مشاور رئيس جمهور باشد.

انتشار اين خبر، واكنش ‌اداره كل امور رسانه‌ها و پايگاه‌هاي اينترنتي دفتر رئيس جمهور را به دنبال داشت كه اين اداره‌ كل صبح امروز با انتشار يك اصلاحيه به اشتباه در انتشار نام مهدي چمران در ليست مشاوران بركنار شده رئيس جمهور اعتراف و از وي عذرخواهي كرد.

در متن اصلاحيه ‌اداره كل امور رسانه‌ها و پايگاه‌هاي اينترنتي دفتر رئيس جمهور آمده است: "در پي درج خبر «تصميم جديد دكتر احمدي‌نژاد در حوزه مشاوران رييس جمهور» به اشتباه نام مهندس مهدي چمران نيز ذكر شده بود، از آنجايي كه حكم مشاورت ايشان پيش از اين بر اساس مصوبه مجلس شوراي اسلامي ‌‌لغو گرديده بود، بنابراين از جناب آقاي مهندس چمران عذرخواهي به عمل مي‌آيد. "
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها