کد خبر: ۸۰۵۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
هشدار ونگر به مانچینی
ونگر که خود 3 بار با هدایت آرسنال قهرمان لیگ جزیره شده است فکر می کند که سیتی با یک رقابت سخت برای حفظ عنوان خود مواجه است
Arsène Wenger and Roberto Mancini
Getty

سایت گل- یاران روبرتو مانچینی فصل گذشته اولین جام خود را در لیگ جزیره به طور دراماتیکی به دست آوردند و با گل آگرو در وقت های تلف شده جام را بالای سر بردند.




اما آرسن ونگر که خود 3 بار با هدایت آرسنال قهرمان لیگ جزیره شده است فکر می کند که سیتی با یک رقابت سخت برای حفظ عنوان خود مواجه است.

سرمربی فرانسوی توپچی ها به Arsenal Player گفت : "شرایط کمی تغییر کرده است زیرا شما یک بار آن را انجام داده اید. اغلب اوقات دست یابی دوباره به قهرمانی سخت تر است زیرا تمامی تیم ها می خواهند شما را شکست دهند و باید تمرکز زیادی داشته باشید."

آرسنال فصل گذشته در یک بازی نزدیک با نتیجه 1-0 در ورزشگاه اتحاد شکست خورد ولی آرسن ونگر معتقد است که تیمش نسبت به 9 ماه قبل پیشرفت قابل توجهی کرده و می تواند در دیدار این هفته نتیجه بهتری مقابل رقیب بگیرد.

" این وسوسه بر انگیز است که بگویم تیم ما در حال حاضر بهتر است.فصل گذشته ما جایگاه متفاوتی نسبت به امروز داشتیم و من مطمئنم که این بازی نزدیک خواهد بود.

این همیشه جالب است که به مصاف تیم های بزرگ بروید زیرا در حال حاضر یک سری تیم های بزرگ هستند و یک سری تیم ها از دسته اول آمده اند و دیدن تیم خودتان در بازی های بزرگ واقعا لذت بخش است.

من در مورد این بازی مطمئن هستم زیرا ما دارای تجربه ی خوب و کیفیت بالا هستیم و تمایل به بازی گروهی داریم و این تاثیر زیادی در بازی های بزرگ دارد."

آرسنال در یک شرایط خوب به ورزشگاه اتحاد می رود که هر 3 بازی اخیر خود را برده است و در آنها 10 گل زده و تنها 2 گل دریافت کرده است.



اما ونگر آگاه است که در مورد عملکرد تیمش بعد از بازی با قهرمان لیگ جزیره نتیجه گیری خواهد شد.



" این اجتناب ناپذیر است که دیدگاه ها در مورد ما بعد از یکشنبه شب شکل خواهد گرفت.این طبیعی است و ما آن را می پذیریم و شما باید برای مقابله با آن آماده باشید.بنابراین مطمئن باشید که دیدگاه ها به نفع ما خواهد بود."



جدول لیگ جزیره در حال شکل گیری است و 3 تیم که فصل گذشته هم بین 4 تیم برتر بودند در جایگاه خودشان قرار گرفته اند.اما ونگر اصرار دارد که راه درازی برای رسیدن به جام ها وجود دارد.



 ما فقط 4 بازی انجام دادیم و من معتقدم که برخی از تیم ها مجددا به رقابت در بالای جدول باز خواهند گشت.در حال حاضر لیگ جزیره بسیار سخت شده است و این کار را غیر قابل پیشبینی کرده است."



ما برای حفظ ثبات تیمی و نگرش خودمان متمرکز هستیم.من فکر می کنم آنچه که اتفاق خواهد افتاد به نگرش ما در حال حاضر بستگی دارد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها