کد خبر: ۸۰۶۱۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۰۱ مهر ۱۳۹۱
سرمربي ميلان تاکيد کرد هيچ درگيري با مربي جوانان باشگاه نداشته است.
به نقل از ساکرنت، طي روزهاي گذشته اعلام شده بود ماسيميليانو آلگري و فيليپو اينزاگي با يکديگر درگيري شديد لفظي داشته‌اند که اين موضوع واکنش سرمربي روسونري را به دنبال داشته است.

به گزارش فارس،بر اساس ادعاي نشريه‌هاي گازتا دلو اسپورت و کوريره دلو اسپورت، زماني که آلگري به شکل سر زده راهي کمپ تمريني جوانان باشگاه شده تا از آنجا بازديد کند، فيليپو اينزاگي هيچ اعتنايي به او نکرده و در ادامه به آلگري گفته که کارش در ميلان را جدي نگرفته است. آلگري نيز در جواب به اينزاگي گفته بود او به دنبال سرمربي گري در ميلان و گرفتن جاي وي روي نيمکت اين تيم است.

پس از اين ماجرا آدريانو گالياني، نايب رييس باشگاه اين اتفاق را رد نکرد ولي اعلام کرد موضوع مهمي نبوده و به نظر من هيچ اتفاقي نيفتاده است.

پس از اين موضوع آلگري و اينزاگي در يک کنفرانس خبري مشترک در شبکه تلويزيوني ميلان حضور پيدا کردند. آلگري در اين مورد گفت: هيچ اتفاقي رخ نداده است. هيچ چيزي. هيچ مشکلي با پيپو ندارم. در واقع همکاري ويژه‌اي بين تيم بزرگسالان و جوانان باشگاه دارد. ما نظرهايمان را بدون هيچ مشکل و کلمه‌هاي بد با يکديگر در ميان گذاشتيم.

اينزاگي نيز در اين مورد گفت: آلگري درست مي‌گويد. صحبت ما يک دقيقه به طول انجاميد. بازيکنان تيم جوانان متوجه هيچ اتفاقي نشدند زيرا هيچ مشکلي پيش نيامد. همه ما در ميلان کار مي‌کنيم و اين تيم را دوست داريم. بنابراين نبايد هيچ اتفاقي در اين تيم بيفتد. نبايد در مورد رخدادهايي که اتفاق نيفتاده‌اند چيزي نوشته شود. ميلان به کمک نياز دارد نه اينکه اوضاع آشفته‌تر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها