کد خبر: ۸۱۱۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۳ مهر ۱۳۹۱
آدريانو گالياني نايب رئيس باشگاه ميلان بعد از اتمام ديدار اين تيم مقابل اودينزه که با شکست روسونري همراه بود، حمايت باشگاه را از ماسيمليانو الگري، مربي باتجربه اين تيم اعلام کرد.
  گالياني در مصاحبه با شبکه اختصاصي باشگاه گفت: "ما بهتر از اودينزه بازي کرديم. اين تيم نشان داد که در حال پيشرفت کردن است و حال ما در انتظار نخستين برد خانگي برابر کالياري در بازي چهارشنبه شب هستيم

  گالياني ادامه داد:" هيچ بحثي در رابطه با آلگري وجود ندارد و ما با اين مربي پيش خواهيم رفت ؛چرا که او از اطمينان و ايمان کامل من و سيلويو برلوسکوني برخوردار است."فراموش نکنيم که او طي دو سال 162 امتياز کسب کرده که انکار نشدني است. تيم يکشنبه شب به شدت تلاش کرد ؛حتي زماني که 9 نفرع شديم ،بازيکنان نشان دادند که چطور از مربي خود محافظت مي کنند ,همانطور که ما اين کار را انجام مي دهيم. در سال گذشته ما بسيار بدشانس بوديم؛ اما براي اين فصل هنوز بسيار زود است و ما تنها در هفته 4 ام سري آ هستيم"



اينتر نيز در سوي ديگر شکست سختي برابر سيه نا در خانه متحمل شد. گالياني دراين باره گفت:" سن سيرو طي اين مدت شگفتي هايي داشته که شامل حال ما و اينتر بوده است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها