کد خبر: ۸۱۷۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
دعوت نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک به آمریکا
نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک لندن که به فستیوال پرتاب‌ها در آمریکا دعوت شده است گفت: بهترین‌ پرتاب‌گران جهان در این فستیوال حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فستیوال بزرگ پرتاب‌ها از 15 تا 19 مهر در کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود که در آن پرتاب‌گران مطرح جهان حضور خواهند داشت.

احسان حدادی هم که در  المپیک 2012 لندن توانست نایب قهرمان پرتاب دیسک شود با دعوت مسئولان برگزاری این فستیوال 11 مهر راهی آمریکا خواهد شد.

حدادی در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: در این مسابقات از بهترین پرتاب گران دنیا دعوت شده است و مربیان مطرحی نیز حضور خواهند داشت و من هم به دلیل اینکه بهترین تکنیک دنیا در پرتاب دیسک دارم از سوی مسئولان این فستیوال دعوت شده‌ام. دراین دوره مربیان و ورزشکاران در مورد تکینک‌های روز دنیا بحث و بررسی خواهند کرد. احتمال دارد یک دور مسابقه هم برگزار شود که شاید حضور پیدا خواهم کرد.

وی در مورد آمادگی بدنی‌اش گفت: هنوز در دوران افت پس از المپیک به سر می‌برم و از پیک آمادگی به دور هستم. مسابقات استونی کمی کمک کرد که بدنم آماده شود، اما باز هم با شرایطی که می‌خواهم به دورم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها