کد خبر: ۸۱۷۳۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۰     ۰۵ مهر ۱۳۹۱
سرمربی منچسترسیتی معتقد بود داور دیدار کارت زرد خود را در رختکن جا گذاشته بود چرا که به بازیکنان حریف کارت نمی‌داد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ساکرنت، منچسترسیتی در دور سوم جام اتحادیه فوتبال انگلیس در زمین خودی میزبان استون ویلا بود و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و حذف شد.

روبرتو مانچینی در مورد تکلی که جو بنت روی پای گرت بری زد با داور چهارم بحث کرد و پس از آن پل لمبرت، سرمربی ویلا نیز وارد این بحث شد. سرمربی ایتالیایی منچسترسیتی پس از آن تاکید کرد این کاری است که بیشتر مربیان در مواجهه با تیم او انجام می‌دهند.

مانچینی در این خصوص گفت: از این نوع مربیان خسته شدم. من با داور صحبت می‌کردم نه لمبرت. برخی از مربیان هستند که بهتر است خفه شوند. من فقط به داور چهارم گفتم آیا بنت نباید کارت زرد می‌گرفت؟ نه حرف دیگری زدم و نه هیچ حرکتی انجام دادم. آن موقع بود که لمبرت خودش را وارد این بحث کرد.

وی افزود: من با او صحبت نکردم. به داور چهارم گفتم بازیکن حریف باید کارت زرد می‌گرفت چرا که تصور می‌کردم داور وسط کارت‌ زرد خود را در رختکن جا گذاشته بود. دلیل اینکه بنت کارت نگرفت را نمی‌دانم. اگر با لمبرت صحبت کرده بودم، می‌پذیرفتم که او جواب مرا بدهد ولی روی صحبت من به هیچ وجه با او نبود. این نوع مربیان زمانی که به ورزشگاه‌های بزرگ می‌روند هیچ چیزی نمی‌گویند ولی مربیان حریف همه چیز می‌گویند. برای مثال وقتی به اولدترافورد (زمین منچستریونایتد) می‌روند، همواره روی نیمکت می‌نشینند و هیچ چیزی نمی‌گویند ولی مربیان دیگر با داور حرف می‌زنند. نمی‌دانم این دیگر چه نوع رفتاری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها