کد خبر: ۸۲۷۴
زمان انتشار: ۱۷:۲۰     ۰۱ بهمن ۱۳۸۹

شماری از ساکنان نوار غزه صبح امروز در اعتراض به سیاست‌های حمایتی پاریس از رژیم صهیونیستی، به سوی خودروی حامل "میشل آلیوت ماری"، وزیر خارجه فرانسه کفش و تخم مرغ پرتاب کردند.

به گزارش شبکه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی یورونیوز،‌ میشل آلیوت ماری، وزیر امور خارجه فرانسه که در نخستین مرحله از سفر خاورمیانه‌ای خود امروز از سوی صدها تن از ساکنان نوار غزه با کفش و تخم مرغ هدف حمله قرار گرفت.

تظاهرکنندگان فلسطینی که در مسیر خودروی وزیر امورخارجه فرانسه تجمع کرده بودند، با پرتاب کفش و تخم مرغ اعتراض شدید خود را نسبت به رویکرد این کشور در قبال رژیم صهیونیستی و فلسطین ابراز داشتند.

در همین حال خبرگزاری انگلیسی رویترز نیز گزارش داد که ده‌ها فلسطینی به ‌هنگام ورود آلیوت ماری به منطقه نوار غزه، با متوقف کردن خودروی او فریاد "از غزه برو" سر دادند.

معترضان به سفر وزیر امور خارجه فرانسه به نوار غزه که خانواده و بستگان فلسطینی‌های دربند رژیم صهیونیستی بودند، خشم خود را از سخنان روز گذشته ماری در تل‌آویو اعلام کردند.

معترضان فلسطینی همچنین با اجتماع در برابر بیمارستانی که الیوت ماری از آن دیدن کرده بود، با پرتاب کفش مانع خروج وی از این بیمارستان شدند.

الیوت ماری روز پنجشنبه با والدین گیلعاد شالیت، سرباز رژیم صهیونیستی که در سال 2006 میلادی توسط فلسطینی‌ها به اسارت گرفته شده است، دیدار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها