کد خبر: ۸۳۰۹۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۱۱ مهر ۱۳۹۱

به گزارش ايسنا، خبرنگار روزنامه ايران پرسش خود را از رييس‌جمهور اينطور پرسيد كه "آقاي احمدي‌نژاد مشاور مطبوعاتي شما بازداشت شد در حالي كه شما حضور نداشتيد و اتهامي عليه او مطرح شد كه ما نمي‌توانيم از آن بگذريم، يعني اتهام توهين به مقتدا و مولايمان امام خامنه‌اي. شما خود مي‌دانيد كه در اين مدت به ما چه گذشته است. از مجله خاتون بگيريد كه از نظرات علما و هفت هزار نجابت زن ايراني و نظر مقام معظم رهبري نوشته بوديد، اما ما را محارب ناميده بودند. به روزنامه ايران حمله شد، دوستان ما را كتك زدند، گاز اشك‌آور زدند و امروز مشاور مطبوعاتي شما را كه ولايت‌مداري ايشان بر همه ثابت شده است، به توهين به ولايت متهم مي‌شود. پرسش من از شما اين است كه با چه هدفي به شما و دولت شما انگ توهين به ولايت مي‌زنند؟"

احمدي‌نژاد با خنده پاسخ داد: چرا از من پرسيدي؟ از آنهايي كه اين كار را كرده‌اند بپرس؛ البته اگر پيدايشان كرديم. حتما ضرورت مهمي است كه در زمان 10 دقيقه سخنراني من در مجمع سازمان ملل دستگيرشان كرده‌اند. البته اين اقدام كار خوبي نبود، خودشان هم متوجه شدند. اين مسائل خبر اول شد در حالي كه ما جنايات صهيونيست‌ها را در سازمان ملل بيان مي‌كرديم، بايد به خبرنگاران پاسخ مي‌داديم كه در ايران چه خبر است. شايد بهتر بود كه حوصله مي‌كردند.

رييس‌جمهور افزود: اتهامي كه گفتيد به آقاي جوانفكر نسبت داده‌اند، به ايشان نمي‌چسبد. روش درستي نيست. اگر بنا باشد اين مساله را باب كنند، خيلي بد مي‌شود. توهين به رهبري را كسي نمي‌پذيرد. ملت ايران به خاطر ادب تاريخي و ايمانش مرزهايي دارد. اگر اينطور باشد، همه را آن وقت مي‌توانند از دم رديف كنند.

وي در پايان پاسخ خود به اين پرسش گفت: من با كساني كه بايد در اين باره صحبت كنند، صحبت خواهم كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها